RE:IMAGINE: Νέα προσωρινή έκθεση στο BMW Museum που διεξάγεται παράλληλα με την IAA Mobility 2021 επιβεβαιώνει ότι το BMW Group βαδίζει στο δρόμο προς τη βιώσιμη κινητικότητα του μέλλοντος.

Μόναχο. Το BMW Group βαδίζει προς τον πιο φιλόδοξο μετασχηματισμό στα 100 και πλέον χρόνια της ιστορίας του, που θα οδηγήσει την εταιρεία στη βιώσιμη κινητικότητα του μέλλοντος. Μία νέα προσωρινή έκθεση στο BMW Museum τεκμηριώνει με ποιο τρόπο το BMW Group αντιμετωπίζει τις προκλήσεις αυτού του εγχειρήματος και παρουσιάζει τρέχουσες δραστηριότητες και οράματα για βιώσιμη οδηγική απόλαυση. Με τίτλο “RE:IMAGINE – We’re making BMW sustainable”, αναδεικνύονται όλα τα σημεία αυτού του μετασχηματισμού, από τα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, τη μείωση εκπομπών CO2 σε όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος, την  κυκλική οικονομία και τα αυστηρά περιβαλλοντικά πρότυπα στην εφοδιαστικά αλυσίδα μέχρι την κοινωνική βιωσιμότητα στην προμήθεια πρώτων υλών καθώς και την καθημερινότητα των εργαζομένων στα εργοστάσια του BMW Group σε όλο τον κόσμο.

Η έκθεση “RE:IMAGINE” άνοιξε τις πύλες της στο BMW Museum την 1η Σεπτεμβρίου 2021, ως προπομπός της IAA Mobility 2021 στο Μόναχο, η οποία είχε επίσης τη βιωσιμότητα ως κεντρικό θέμα. Σε πέντε επίπεδα που καλύπτουν μία συνολική επιφάνεια περίπου 1.000 τ.μ. οι επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν σε περίπου 30 ατομικούς σταθμούς που παρουσιάζουν τα κύρια σημεία της επανευθυγράμμισης της βιομηχανίας αυτοκινήτου. Με τη χρήση ψυχαγωγικών, διαδραστικών και πρακτικών στοιχείων, περίπλοκα θέματα γίνονται κατανοητά από επισκέπτες όλων των ηλικιών. Η νέα προσωρινή έκθεση θα λειτουργεί στο BMW Museum μέχρι τον Ιανουάριο του 2023.

RE : IMAGINE “: Μία ολιστική θεώρηση της διαδικασίας μετασχηματισμού του BMW Group .

Από τις γενικές συνθήκες μέχρι τα ορόσημα του παρελθόντος και του παρόντος και τις τελευταίες καινοτομίες και τα οράματα του μέλλοντος, η έκθεση “RE:IMAGINE” προσφέρει μία πλήρη επισκόπηση του πρωταρχικού ρόλου που διαδραματίζει η βιωσιμότητα για το BMW Group. Με βάση τις ποικίλες κοινωνικές τάσεις και την πίεση για δράση που προκαλεί η κλιματική αλλαγή, οι επισκέπτες του BMW Museum μαθαίνουν σε ποια πεδία – προϊόντα και υπηρεσίες, παραγωγή και δημιουργία αξίας, εργαζόμενοι και κοινωνία – η εταιρεία έχει θέσει τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

Οι επισκέπτες θα δουν και θα γνωρίσουν με ποιο τρόπο η νέα φιλοσοφία συνεισφέρει στη διατήρηση φυσικών πόρων, στη μείωση των ρύπων και στην οικονομική και κοινωνική υπευθυνότητα. Οι επισκέπτες ενημερώνονται για τα τρέχοντα ερευνητικά projects και για την ευρύτερη πολιτική του BMW Group ως προς την προστασία του περιβάλλοντος, τους βιότοπους και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Στους σχετικούς σταθμούς, δίδονται πληροφορίες για την ανανεώσιμη ενέργεια στην παραγωγή αυτοκινήτων, τη διαφάνεια στις εφοδιαστικές αλυσίδες, τα αποδοτικά συστήματα κίνησης, την καθιέρωση μιας ολοκληρωμένης κυκλικής οικονομίας και την ανακυκλωσιμότητα των σημερινών μοντέλων BMW και MINI, που ήδη υπερβαίνουν κατά πολύ τις απαιτήσεις του νόμου. Η έκθεση παρουσιάζει επίσης τις ψηφιακές υπηρεσίες που υποστηρίζουν την αποδοτική κινητικότητα και τον τρόπο με τον οποίο η νέα φιλοσοφία εξέλιξης οχημάτων – με συνειδητή μείωση εξαρτημάτων και υλικών – οδηγεί στη βιώσιμη σχεδίαση.

Βιωσιμότητα: παγιωμένη στη συνείδηση των εργαζομένων και στην παράδοση του BMW Group .

Μετά το “BMW i – Visionary Mobility”, το BMW Museum για μία φορά ακόμα φέρνει στο προσκήνιο ένα θέμα του παρόντος αλλά και του μέλλοντος με τη νέα προσωρινή Έκθεση. Ο τίτλος “RE:IMAGINE” υποδηλώνει την ικανότητα του BMW Group και των εργαζομένων του να επινοούν και να διαμορφώνουν μία νέα πραγματικότητα. Το πρωτοποριακό πνεύμα, η δέσμευση και η καινοτόμα νοοτροπία των εργαζομένων της εταιρείας θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση των αλλαγών. Τόσο στην εξέλιξη και στην παραγωγή των οχημάτων όσο και σε πολλούς ακόμα τομείς της εταιρείας, η επιδίωξη της βιωσιμότητας είναι παγιωμένη στη συνείδηση των εργαζομένων. Αυτό επιβεβαιώνεται από 35 προσωπικότητες προερχόμενες από διάφορα τμήματα του BMW Group που απεικονίζονται στην έκθεση.

Επιπλέον, η παράδοση της εταιρείας είναι στενά συνδεδεμένη με καινοτόμες και αποδοτικές λύσεις ως ‘κλειδί’ για την επιτυχία. Ακόμα και τις πρώτες ημέρες της ίδρυσης της εταιρείας (1916), οι κινητήρες αεροσκαφών BMW δεν ήταν μόνο αξιόπιστοι αλλά και οικονομικοί σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου – η τέλεια βάση για επιτυχημένες πτήσεις μεγάλων αποστάσεων. Τα πρώτα αγωνιστικά επιτεύγματα της BMW ως κατασκευαστής αυτοκινήτων βασίστηκαν επίσης σε μεγάλο βαθμό σε παράγοντες που υπηρετούν τη βιωσιμότητα. Η BMW 328 κυριάρχησε σε αγωνιστικές διοργανώσεις κυρίως χάρη στον αποδοτικό εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα της και το ελαφρύ αμάξωμα. Έτσι κατάφερε να κερδίσει στον αγώνα αντοχής 1940 Mille Miglia – παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό που είχε να αντιμετωπίσει. Η BMW έχει αφιερωθεί στην ηλεκτροκίνηση από τις αρχές της δεκαετίας του 1970. Ηλεκτρικές εκδόσεις της BMW 02 χρησιμοποιήθηκαν ως οχήματα συνοδείας για τον μαραθώνιο στους Ολυμπιακούς αγώνες του Μονάχου το 1972, για παράδειγμα. Αυτά έδειχναν ξεκάθαρα το όραμά της για μία κινητικότητα μηδενικών ρύπων και κέρδισαν παγκόσμιο σεβασμό, παραμένοντας θρυλικό σύμβολο για μία νέα μορφή οδηγικής απόλαυσης. Την επόμενη χρονιά, η εταιρεία διόρισε έναν επιθεωρητή περιβάλλοντος για πρώτη φορά.

Πολυτελής κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων μέσω Efficient Dynamics : το BMW i 3 ήταν μόνον η αρχή.

Με το πακέτο τεχνολογιών Efficient Dynamics, το BMW Group δημιούργησε μία φιλοσοφία το 2007 που παραμένει μοναδική στη βιομηχανία μέχρι σήμερα. Η συνεχής μείωση της κατανάλωσης καυσίμου – και κατά συνέπεια των εκπομπών CO2 – συμβαδίζει με μία συνεχή αύξηση της οδηγικής απόλαυσης. Εκτός από την ευφυή δομή ελαφρού βάρους και τη βελτιστοποίηση των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών, είναι η ευρεία γκάμα των συστημάτων κίνησης. Είτε πρόκειται για πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel που μπορούν να υποστηρίζονται από ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt, είτε για plug-in υβριδικά συστήματα που επιτρέπουν την κάλυψη πολλών καθημερινών διαδρομών με μηδενικές εκπομπές CO2 ή για αμιγείς ηλεκτροκινητήρες – όλα βασίζονται στις αρχές της τεχνολογίας Efficient Dynamics. Με τέτοια ευρεία γκάμα συστημάτων κίνησης, το BMW Group είναι παγκόσμιος πάροχος πολυτελών οχημάτων που ικανοποιούν τις ποικίλες απαιτήσεις των πελατών σε όλο τον κόσμο. Μία ακόμα επιλογή πολυτελούς κινητικότητας μηδενικών εκπομπών ρύπων προσφέρεται μέσω των κυψελών καυσίμου υδρογόνου: Στην IAA Mobility 2021 το BMW Group παρουσιάζει την BMW iX5 Hydrogen, που εφοδιάζεται με αυτή την τεχνολογία και θα κατασκευάζεται του χρόνου σε μικρές παρτίδες για λόγους δοκιμών και επίδειξης.

Με το λανσάρισμα της BMW i και την ανάπτυξη του πρώτου πολυτελούς αυτοκινήτου στον κόσμο που σχεδιάστηκε εξ αρχής ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, το BMW Group έχει πρόσφατα διαδραματίσει πρωτοποριακό ρόλο και στη βιώσιμη κινητικότητα. Το BMW i3 (συνδυασμένη κατανάλωση ενέργειας: 16,3 – 15,3 kWh/100 km κατά WLTP, 13,1 kWh/ 100 km κατά NEDC) συμβολίζει την οδηγική απόλαυση μηδενικών εκπομπών CO2 σε ένα αστικό περιβάλλον. Με την BMW iX3 (συνδυασμένη κατανάλωση ενέργειας: 19,0 – 18,6 kWh/100 km κατά WLTP, 17,8 – 17,5 kWh/ 100 km κατά NEDC) και το MINI Cooper SE (συνδυασμένη κατανάλωση ενέργειας: 17,6 – 15,2 kWh/100 km κατά WLTP, 16,9 – 14,9 kWh/ 100 km κατά NEDC) και τα μοντέλα BMW iX και BMW i4 που θα διατίθενται σύντομα, οι μάρκες του BMW Group προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε πολυάριθμες κατηγορίες. Τα προσεχή χρόνια θα ακολουθήσουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5 και BMW Σειράς 7, της BMW X1 και ο διάδοχος του σημερινού MINI Countryman. Μέχρι το 2023, η προϊοντική γκάμα του BMW Group θα περιλαμβάνει 13 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, που θα καλύπτουν το 90% όλων των κατηγοριών οχημάτων.

Εκπομπές CO 2 : έλεγχος σε όλο τον κύκλο ζωής των οχημάτων.

Στο παρελθόν, το BMW Group ανέκαθεν αντιμετώπιζε τα κατάλληλα θέματα την κατάλληλη στιγμή, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την αποτελεσματική διαχείριση της κλιματικής αλλαγής. Κύριος στόχος εδώ είναι η επίτευξη της ανθρακικής ουδετερότητας. Το 2020, το BMW Group ανέπτυξε τη δική του ατζέντα που είναι ακόμα πιο φιλόδοξη από το στόχο της Συμφωνίας του Παρισιού για το Κλίμα (2015) και συγκεκριμένα τον περιορισμό της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας κάτω από δύο βαθμούς Κελσίου. Γι’ αυτό η εταιρεία είναι άριστα προετοιμασμένη για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του προγράμματος “Fit for 55” της Ε.Ε., που απαιτεί οι εκπομπές CO2 από τους στόλους των καινούργιων αυτοκινήτων να μειωθεί κατά 55% από το 2030. Μακροπρόθεσμα, το BMW Group έχει στοχεύσει στη δημιουργία ενός κλιματικά ουδέτερου επιχειρηματικού μοντέλου σε όλη την αξιακή αλυσίδα μέχρι το 2050.

Σήμερα, κάθε όχημα αξιολογείται βάσει του ανθρακικού του αποτυπώματος. Χάρη στη συνεχή αύξηση της απόδοσης και με τον συνεχή εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, το BMW Group κατάφερε να μειώσει τις εκπομπές CO2 από τους στόλους οχημάτων των μαρκών του κατά 53% μεταξύ 1995 και 2020. Όμως η αύξηση της βιωσιμότητας δεν έχει να κάνει μόνο με το σύστημα των οχημάτων. Πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ολόκληρος ο κύκλος ζωής τους – από την προμήθεια πρώτων υλών και την παραγωγή μέχρι τη φάση χρήσης και την επακόλουθη ανακύκλωση.

Η βελτιστοποίηση των μεθόδων παραγωγής επέτρεψε στο BMW Group να μειώσει τις απαιτήσεις ενέργειας ανά παραγόμενο όχημα πάνω από το ένα τρίτο συγκριτικά με το 2006. Επιπλέον, η παραγωγή οχημάτων σε όλες τις εγκαταστάσεις του BMW Group είναι ουδέτερη ως προς τον άνθρακα από φέτος. Όλα τα εργοστάσια του BMW Group κάνουν αποκλειστική χρήση πράσινης ενέργειας από το 2020. Τέσσερις ανεμογεννήτριες παράγουν πράσινη ενέργεια στο εργοστάσιο της Λειψίας από το 2013, ενώ τα εργοστάσια του BMW Group στο Μόναχο και το Ντίνγκολφινγκ χρησιμοποιούν τοπικά παραγόμενη υδροηλεκτρική ενέργεια. Στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας της BMW Brilliance Automotive στην Κίνα, στο Βρετανικό εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη και στο νεότερο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí (Μεξικό), φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις μεγάλης κλίμακας συνεισφέρουν στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας για την παραγωγή. Ενέργεια παραγόμενη από μεθάνιο που συλλέγεται από ένα τοπικό ΧΥΤΑ (χώρο υγειονομικής ταφής) χρησιμοποιείται στο Αμερικανικό εργοστάσιο του BMW Group στο Σπάρτανμπουργκ. Σε επίπεδο τιμών, τα διοικητικά γραφεία και άλλες εγκαταστάσεις δεν εκπέμπουν περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα από όσο απορροφούν.

Το BMW Group στοχεύει σε μείωση πάνω από 200 εκατομμύρια τόνους CO2 μέσω συνεχώς βελτιστοποιήσεων στην παραγωγή, στην εφοδιαστική αλυσίδα και στη φάση χρήσης των οχημάτων. Οι μειώσεις εκπομπών ρύπων στην εφοδιαστική αλυσίδα περιλαμβάνουν πρωτοβουλίες για την παραγωγή αλουμινίου με χρήση ηλιακής ενέργειας, παραγωγή ατσαλιού χωρίς εκπομπές CO2 και χρήση ανανεώσιμης ενέργειας στην παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης για ηλεκτρικά οχήματα. Για παράδειγμα, το εργοστάσιο του BMW Group στο Λάντσχουτ  πρόσφατα ξεκίνησε τη χρήση αλουμινίου που παράγεται μέσω ηλιακής ενέργειας στην έρημο του Ντουμπάι. Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον, 43.000 τόνοι αλουμινίου – περίπου οι μισές από τις ετήσιες απαιτήσεις του χυτηρίου στο μεγαλύτερο εργοστάσιο εξαρτημάτων του BMW Group – θα παράγονται σε κλιματικά ουδέτερη βάση. Επιπλέον, μόνο πράσινη ενέργεια χρησιμοποιείται για την παραγωγή των κυψελών μπαταριών για την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive.

Στόχος: δέκα εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα την επόμενη δεκαετία.

Το BMW Group έθεσε την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της εξέλιξης από τα πρώτα στάδια, προκειμένου να πετύχει μία σταθερή μείωση των εκπομπών CO2. Το BMW i3 που λανσαρίστηκε το 2013, είναι το αποτέλεσμα μιας ολιστικής φιλοσοφίας βιωσιμότητας που δε σταματά στη χρήση αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Αυτό το compact e-vehicle με την πρωτοποριακή σχεδίαση και κλωβό επιβατών κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) διαδραμάτισε επίσης πρωτοποριακό ρόλο στον τομέα έξυπνης σχεδίασης ελαφρού βάρους. Μέχρι το τέλος του 2020, πάνω από 200.000 οχήματα BMW i3 είχαν πουληθεί σε όλο τον κόσμο.

Την ίδια στιγμή, το BMW Group έχει επεκτείνει τη γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων τα τελευταία χρόνια, για να συμπεριλάβει σχεδόν όλες τις σχετικές κατηγορίες οχημάτων – από την compact, τη μεσαία και τα μοντέλα BMW X μέχρι την πολυτελή κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Ο συνδυασμός ενός αποδοτικού κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα καθιστά εφικτή την κάλυψη του μεγαλύτερου μέρους των καθημερινών μετακινήσεων με ηλεκτροκινητήρα και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το BMW Group παρέχει κίνητρα για ηλεκτρική οδήγηση βασισμένα σε καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες όπως τα BMW eDrive Zones και το παγκοσμίως μοναδικό πρόγραμμα ανταμοιβής με πόντους BMW Points.

Με τη γκάμα μοντέλων της προσαρμοσμένη για μέγιστη διασκεδαστική οδήγηση στην κυκλοφορία της πόλης, η Βρετανική μάρκα MINI προορίζεται για ηλεκτρική κινητικότητα. Η MINI ήδη υπήρξε πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης στο BMW Group το 2008. Με μία μικρή παραγωγή οχημάτων MINI E, δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες απέφεραν σημαντικά ευρήματα για τη χρήση ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος στην καθημερινή κυκλοφορία. Με τα MINI Cooper SE, η μάρκα έχει κάνει μία εξαιρετικά επιτυχημένη εκκίνηση για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον. Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, η γκάμα μοντέλων MINI θα περιλαμβάνει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά.

Η οικογένεια της BMW Motorrad περιλαμβάνει επίσης μοντέλα που μπορούν να κινούνται σε περιβάλλον πόλης με μηδενικούς ρύπους. Το τελευταίο παράδειγμα βιώσιμης οδηγικής απόλαυσης σε δύο τροχούς είναι το αμιγώς ηλεκτρικό BMW CE 04 scooter. Με αυτονομία έως 130 km, είναι κατάλληλο για καθημερινές διαδρομές και πιο μακρινά ταξίδια. Όπως το BMW CE 04, όλα τα νέα μοντέλα της BMW Motorrad που είναι ειδικά σχεδιασμένα για αστική κινητικότητα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά στο μέλλον.

Επιπλέον, το BMW Group δεσμεύεται στην επέκταση της υποδομής φόρτισης. Με τις υπηρεσίες δημόσιας φόρτισης BMW Charging και MINI Charging, οι πελάτες έχουν βολική και διαφανή πρόσβαση στα μεγαλύτερα δίκτυα φόρτισης που υπάρχουν και που αποτελούνται από 200.000 και πλέον σημεία φόρτισης  στην Ευρώπη.

Το BMW Group πρωτοπόρος στην ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας.

Σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, οι στόχοι του BMW Group δεν σταματούν στις εκπομπές ρύπων. Με το μότο “RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE, RE:CYCLE”, η εταιρεία ακολουθεί μία ολιστική προσέγγιση με σκοπό τη μείωση της χρήσης πρώτων υλών στα αυτοκίνητα του μέλλοντος. Επιδιώκει μάλιστα μία κυκλική οικονομία με τη μέγιστη δυνατή ανακύκλωση των πρώτων υλικών. Με δεδομένη την έλλειψη φυσικών πόρων και την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, το BMW Group πιστεύει ότι αυτό το βήμα θα είναι σημαντικό για τη διατήρηση της επιχειρηματικής βιωσιμότητας καθώς η αποδοτική χρήση πόρων είναι επιβεβλημένη.

Δεσμευτικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά πρότυπα για ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα.

Ο μετασχηματισμός του τομέα της κινητικότητας είναι μία από τις πιο ρηξικέλευθες αλλαγές της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αφορά όχι μόνο τους ίδιους τους κατασκευαστές οχημάτων αλλά και τους προμηθευτές και εταίρους τους. Το BMW Group έχει θέσει ως στόχο τη δημιουργία της πιο βιώσιμης εφοδιαστικής αλυσίδας στη βιομηχανία.

Οι στόχοι βιωσιμότητας ορίζονται για ένα νέο μοντέλο στα πρώτα στάδια εξέλιξης. Σε επίπεδο προμηθειών, στόχος είναι η συμμόρφωση με περιβαλλοντικά και κοινωνικά πρότυπα και ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα, η προστασία φυσικών πόρων και η μείωση εκπομπών CO2. Για το σκοπό αυτό, μέτρα βελτιστοποίησης της βιωσιμότητας, όπως η χρήση ανακυκλωμένων υλικών και η βιώσιμη ενέργεια έχουν συμφωνηθεί σε διάλογο με τους προμηθευτές. Η συμμόρφωση με αυτά τα πρότυπα επιβεβαιώνεται επί τόπου από ανεξάρτητους εκτιμητές. Ακόμα και μετά τη σύναψη σύμβασης, έλεγχοι πραγματοποιούνται σε συνεχή βάση.

Κοινωνική ευθύνη: από κοινού διαμόρφωση του μετασχηματισμού.

Το BMW Group αναλαμβάνει κοινωνική ευθύνη ποικιλοτρόπως εντός και εκτός της εταιρείας. Η κοινωνική του δέσμευση αντανακλάται στις μακροπρόθεσμες συνεργασίες του με θεσμούς από το χώρο του αθλητισμού και του πολιτισμού, για παράδειγμα. Ανερχόμενοι αλλά και κορυφαίου επιπέδου αθλητές υποστηρίζονται σε διάφορες κατηγορίες. Με περισσότερες από 10 πρωτοβουλίες στη σύγχρονη και μοντέρνα τέχνη, στην κλασική μουσική, τη τζαζ, την αρχιτεκτονική και το ντιζάιν τα τελευταία 50 χρόνια, η δέσμευση του BMW Group σε πολιτιστικές δράσεις είναι παγκόσμιας εμβέλειας.

Ως εταιρικός πολίτης, το BMW Group στόχο έχει την αποτελεσματική αντιμετώπιση και διαχείριση των πιεστικών περιβαλλοντικών και κοινωνικών προκλήσεων της εποχής μας. Μέσω ενός διεθνούς δικτύου ικανών εταίρων, η εταιρεία προωθεί την εκπαίδευση νέων αλλά και την έννοια μιας κοινωνίας που είναι ανοιχτή σε όλους, υποστηρίζοντας τη διαφορετικότητα. Το BMW Foundation εμπνέει ηγέτες από όλο τον κόσμο να αγκαλιάσουν την κοινωνική ευθύνη όπως ορίζεται στη UN Agenda 2030 και να εργαστούν ως υπεύθυνοι ηγέτες για ένα ειρηνικό και βιώσιμο μέλλον.

Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού για μία βιώσιμη κινητικότητα, το BMW Group συνεργάζεται με το ανθρώπινο δυναμικό του για την υλοποίηση των αλλαγών. Περισσότεροι από 50.000 εργαζόμενοι έχουν ήδη παρακολουθήσει ειδική εκπαίδευση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης (e-mobility). Το 2021, το BMW Group θα ξεκινήσει τη μεγαλύτερη εκστρατεία εκπαίδευσης στην ιστορία της εταιρείας, οργανώνοντας σεμινάρια πάνω σε θέματα του μέλλοντος για περίπου 75.000 συμμετέχοντες. Με αυτό τον τρόπο, οι εργαζόμενοι θα έχουν όλα τα προσόντα για να εργαστούν σε πεδία όπως είναι η ηλεκτροκίνηση και η ψηφιοποίηση, τα οποία γνωρίζουν ιδιαίτερη ζήτηση. Μόνο στο εργοστάσιο του BMW Group στο Ντίνγκολφινγκ, το κέντρο αριστείας για την παραγωγή συστημάτων e-drive θα επεκταθεί στους 2.000 εργαζόμενους από τους 1.200 που είναι σήμερα.

– Τέλος Δελτίου Τύπου –

 

Το BMW Group 

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2020, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 169.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2020 ήταν 5,22 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 98,99 εκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2020, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 120.726 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw-group/

BMW Group Hellas

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 210 9118151

e-mail: konstantinos.diamantis@bmw.gr

ΠΗΓΗ: BMW.gr