BMW Group Hellas: Στην κορυφή της πολυτελούς κατηγορίας αυτοκινήτων με ρεκόρ πωλήσεων και ισχυρή ανάπτυξη το 2021.

  • Πρώτη θέση για το BMW Group στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων, με υψηλό μερίδιο.
  • Ρεκόρ πωλήσεων δεκαετίας στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά με τις μάρκες BMW και BMW i.
  • Ρεκόρ πωλήσεων της μάρκας ΜΙΝΙ στην Ελληνική αγορά με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων.
  • Ισχυρή ανάπτυξη για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW/BMW i και ΜΙΝΙ.
  • Σημαντική άνοδος πωλήσεων για τα μοντέλα BMW X και MINI Countryman στην κατηγορία των πολυτελών SAV/SUV.
  • Ανοδική τροχιά για μοτοσικλέτες και scooters από την BMW Motorrad.
  • Σημαντική συμβολή του τμήματος Customer Care για την επιτυχημένη πορεία της εταιρίας.

 

Αθήνα. Το 2021 ήταν μία χρονιά ρεκόρ για το BMW Group Hellas με τις μάρκες BMW / BMW i και MINI να σημειώνουν εξαιρετικές επιδόσεις. Βάσει των προσωρινά ανακοινωθέντων αποτελεσμάτων του ΣΕΕΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), η εταιρία κατέγραψε 6.101 συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων BMW / BMW i και MINI την περασμένη χρονιά (+27,7% συγκριτικά με το 2020).

Στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, το μερίδιο αγοράς του BMW Group ανήλθε στο 39,8% (το μερίδιο επί της συνολικής αγοράς ανήλθε στο 5,9%) με 4.187 ταξινομήσεις οχημάτων BMW / BMW i και 1.914 ταξινομήσεις μοντέλων MINI. Το μερίδιο αυτό κατατάσσει το BMW Group στην πρώτη θέση της κατηγορίας των πολυτελών αυτοκινήτων. Επίσης, το μερίδιο του 4,1% στη συνολική αγορά για τη μάρκα BMW, αποτελεί τη δεύτερη καλύτερη επίδοση των τελευταίων 11 ετών για τη μάρκα.

Για την κορυφαία απόδοση που κατέγραψε BMW Group Hellas, ξεπερνώντας τα προβλήματα που έχουν προκληθεί από την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών και τη συνεχιζόμενη πανδημία, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas, κ. Andreas Sieben δήλωσε: «Πετύχαμε τις υψηλότερες επιδόσεις πωλήσεων των τελευταίων ετών στην Ελληνική αγορά με μία πλούσια γκάμα πολυτελών μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες. Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW/BMW i και ΜΙΝΙ συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία συμβάλλοντας, μεταξύ άλλων, και στην επίτευξη του στόχου μας που είναι η ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας στην Ελληνική αγορά. Το 2022 θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας για την περαιτέρω ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης με την έλευση συναρπαστικών αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, όπως για παράδειγμα τη νέα BMW i4, και θα επικεντρωθούμε σε σημαντικές δράσεις που θα ενισχύουν τη Βιωσιμότητα και τα οφέλη που αυτή προσφέρει στην κοινωνία».   

Ισχυρές επιδόσεις πωλήσεων για την κατηγορία των πολυτελών SAV ( Sports Activity Vehicle ).

Τα μοντέλα της Σειράς BMW X (BMW X1, X2, X3, iX3, X4, X5, X6, X7 και iX) με όλα τα συστήματα κίνησης που διαθέτουν (βενζίνης, diesel, plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά) παρουσίασαν ρεκόρ επιδόσεων φτάνοντας τις 2.413 συνολικές ταξινομήσεις έναντι 1.860 το 2020 (αύξηση: 29,7%).  Η σταθερή και επιτυχημένη πορεία του περιπετειώδους MINI Countryman συνεχίστηκε και την περασμένη χρονιά επιτυγχάνοντας 1.220 συνολικές ταξινομήσεις (αύξηση σε σχέση με το 2020: 24,9%).

Συνεπώς, τόσο η BMW όσο και το BMW Group (με συνολικές ταξινομήσεις 3.633 οχημάτων στην κατηγορία των πολυτελών SUV/SAV) κατέχουν το υψηλότερο μερίδιο στην Ελληνική αγορά.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η BMW Σειρά 1 ενίσχυσε εντυπωσιακά τις πωλήσεις της BMW με 1.200 ταξινομήσεις έναντι 769 ταξινομήσεων το 2020 (αύξηση: 56%). Το εισαγωγικό μοντέλο της BMW στην πολυτελή κατηγορία compact, αποδεικνύει την αξία του, καθώς συνδυάζει κορυφαία χαρακτηριστικά εξοπλισμού, άνεσης, ασφάλειας, πολυτέλειας και οδηγοκεντρικού χαρακτήρα.

Σημαντική αύξηση πωλήσεων για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW και ΜΙΝΙ και το 2021.

Τα plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα BMW και ΜΙΝΙ παρουσίασαν σημαντική αύξηση πωλήσεων στην Ελληνική αγορά και το 2021. Πιο συγκεκριμένα, τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW με 934 ταξινομήσεις, είχαν αύξηση σε σχέση με το 2020, της τάξης του +142%, ενώ αποτέλεσαν το 22% των συνολικών ταξινομήσεων της μάρκας στην Ελλάδα.

Τα αντίστοιχα μοντέλα ΜΙΝΙ, παρουσίασαν αύξηση ταξινομήσεων της τάξης του +78% (169 ταξινομήσεις). Το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων ΜΙΝΙ, στο σύνολο των ταξινομήσεων της μάρκας το 2021, ανέρχεται στο 8,8%.

Το BMW Group, συνεχίζει να έχει ηγετική θέση στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η οποία αναπτύσσεται συνεχώς και εντυπωσιακά, στην Ελληνική αγορά.

Μία χρονιά ρεκόρ για την ΜΙΝΙ στην Ελληνική αγορά.

Εντυπωσιακά υψηλές ήταν οι επιδόσεις της Βρετανικής μάρκας ΜΙΝΙ στην Ελληνική αγορά το 2021, στα κανάλια των λιανικών και εταιρικών πωλήσεων. Με 1.914 συνολικές ταξινομήσεις, η ΜΙΝΙ κατέγραψε σημαντική αύξηση +17,6%, συγκριτικά με τις 1.616 ταξινομήσεις που κατέγραψε το 2020. Το MINI Countryman συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του, καταγράφοντας 1.220 ταξινομήσεις, ενώ τα νέα μοντέλα MINI (3θυρο, 5θυρο και Cabrio) που αποτελούν την «καρδιά» της μάρκας, συνεισφέρουν στα υψηλά νούμερα ταξινομήσεων, ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό για το διαχρονικό τους design, τις πλούσιες επιλογές εξατομίκευσης και το μοναδικό fun-to-drive οδηγικό χαρακτήρα τους.

Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI, που έχει «ανοίξει» νέους ορίζοντες για τη βιώσιμη μετακίνηση στην πόλη, επέδειξε σημαντική δυναμική, σημειώνοντας αύξηση ταξινομήσεων σε σχέση με το 2020, η οποία ήταν +77,4%. Την περσινή χρονιά, η MINI στην Ελλάδα, κατέγραψε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων (12,5%).

Επιτυχημένη πορεία για την BMW Motorrad .

Αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων +24% κατέγραψε το 2021 η BMW Motorrad με 783 ταξινομήσεις πετυχαίνοντας νέα ρεκόρ στην εγχώρια αγορά. Οι μοτοσικλέτες και τα scooters της BMW προσφέρουν απαράμιλλη οδηγική αίσθηση, υψηλές επιδόσεις, και κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας.

Σημαντική η συμβολή του τμήματος Customer Care για την επιτυχημένη πορεία.

Εξαιρετικά σημαντική ήταν η συμβολή του τμήματος Customer Care στην επιτυχία και στην επίτευξη των στόχων του BMW Group Hellas και το 2021. Οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες προς τους πελάτες της εταιρείας με την τήρηση όλων των απαιτούμενων μέτρων ασφαλείας/υγιεινής καθώς και η επένδυση σε digital και ‘contactless’ υπηρεσίες συνεχίστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς από το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών.

Διαρκής δέσμευση και ενδυνάμωση για το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών.

Το BMW Group Hellas συνέχισε την επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων ετών ενδυναμώνοντας και διευρύνοντας το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών. Συγκεκριμένα, στην περιοχή της Αττικής (Νέα Κηφισιά) προστέθηκε υπερσύγχρονη εγκατάσταση της Σπανός Α.Ε. παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες τεχνικής Εξυπηρέτησης για τους πελάτες της για τις μάρκες BMW, BMW i και MINI.

Επιπλέον, στην περιοχή του Αμαρουσίου προστέθηκε νέο υπερσύγχρονο σημείο τεχνικής εξυπηρέτησης της Σφακιανάκης Α.Ε. παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους πελάτες των μαρκών BMW, BMW i και MINI στο χώρο που μέχρι πρότινος υπήρχε μόνο σημείο πωλήσεων οχημάτων της εν λόγω εταιρίας. 

Η διαρκής δέσμευση του Δικτύου Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών να προσφέρουν στους πελάτες τους άριστη εξυπηρέτηση, υψηλή ικανοποίηση με άρτια εξειδικευμένο προσωπικό και μακροχρόνια εμπειρία, συνέβαλλαν επιτυχώς στη σταθερή πορεία του BMW Group Hellas και το 2021.

-Τέλος Δελτίου Τύπου-

 

Το BMW Group 

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2021, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 194.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2019 ήταν 7,11 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 104,21 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2019, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 126.016 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw-group/

 

BMW Group Hellas

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 210 9118151

e-mail: konstantinos.diamantis@bmw.gr

ΠΗΓΗ: BMW.gr

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε Ad Blocker  εφαρμογή για τον αποκλεισμό διαφημίσεων. Υποστηρίξτε μας απενεργοποιώντας αυτό το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων.

Powered By
CHP Adblock Detector Plugin | Codehelppro