Φαντασμαγορική προβολή της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX στο attica the Department Store.

Αθήνα. Κάθε εξέλιξη ξεκινάει από ένα όραμα και κάθε αλλαγή από μία διαφορετική ιδέα.

Το BMW Group Hellas για ακόμα μια φορά οδηγεί την εξέλιξη, φέρνει μοναδικές εκπλήξεις και επαναπροσδιορίζει την έννοια της βιωσιμότητας δημιουργώντας μία καινοτόμα ψηφιακή βιτρίνα που διεγείρει κάθε φαντασία, ξεπερνώντας κάθε όριο στο πολυκατάστημα attica City Link, στο κέντρο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, η απεικόνιση της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX βρίσκεται στο επίκεντρο μιας οθόνης υψηλής ευκρίνειας. Γύρω από αυτήν και σε βάθος, υπάρχουν τρισδιάστατα κινούμενα στοιχεία που δημιουργούν μία εντυπωσιακή τρισδιάστατη σύνθεση που εκπονεί μια διαφορετική προοπτική μεταξύ του πραγματικού και του ‘φανταστικού’. Τα στοιχεία κινούνται με τέτοιο τρόπο που αναδεικνύουν πλήρως τα μοναδικά χαρακτηριστικά της τεχνολογικής ναυαρχίδας της BMW σε συνδυασμό με ένα ηχηρό μήνυμα: «Γεννημένη από ένα όραμα. Με την δύναμη της ηλεκτροκίνησης».

Μια ιδέα που εναρμονίζεται απόλυτα με τις αρχές της BMW για την ηλεκτρική κινητικότητα, τις καινοτόμες τεχνολογίες και τον σχεδιασμό υψηλών προδιαγραφών με φουτουριστικό τρόπο. Όλα τα στοιχεία που απεικονίζονται είναι εμπνευσμένα από τις έννοιες της κυκλικής οικονομίας και της κυκλικής σχεδίασης που βασίζονται σε τέσσερις αρχές RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE και RE:CYCLE.

Για να δείτε το video με την απόλυτη ψηφιακή 3D εμπειρία BMW #THEiXperience @attica επισκεφτείτε το σύνδεσμο:

https://youtu.be/dVDgho7BCUs

Ανακαλύψτε όλες τις φωτογραφίες, τα videos και τα stories στο λογαριασμό Instagram της BMW Hellas (@bmwhellas) και ζήστε την εμπειρία ζωντανά, μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου 2021 στο attica the Department Store (City Link, Πανεπιστημίου 9, Αθήνα).

Πολλοί διακεκριμένοι επώνυμοι από διαφορετικούς χώρους, καθώς και φίλοι της BMW, βίωσαν αυτή τη μοναδική εμπειρία (#THEiXperience) από κοντά και φωτογραφήθηκαν μπροστά στη βιτρίνα της επιβλητικής BMW iX περνώντας το δικό τους ξεχωριστό αειφόρο μήνυμα.

– Τέλος Δελτίου Τύπου –

 

Το BMW Group 

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2020, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 169.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2020 ήταν 5,22 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 98,99 εκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2020, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 120.726 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw-group/

BMW Group Hellas

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 210 9118151

e-mail: konstantinos.diamantis@bmw.gr

ΠΗΓΗ: BMW.gr