Το BMW Group στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES) 2022 στο Λας Βέγκας.

Λας Βέγκας. Στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES) 2022 στο Λας Βέγκας (ΗΠΑ) το BMW Group εστιάζει ξεκάθαρα στην εμπειρία κινητικότητας του αύριο. Για πρώτη φορά, η CES φιλοξενεί την παγκόσμια πρεμιέρα  ενός νέου μοντέλου της BMW. Πρόκειται για τη νέα BMW iX M60 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 24,7 – 21,7 kWh/100 km* κατά το πρότυπο WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 0 g/km), την ισχυρότερη έκδοση της νέας τεχνολογικής ναυαρχίδας του BMW Group, που θέτει νέα πρότυπα σε τομείς όπως η εμπειρία χρήστη, οι χειρισμοί και η συνδεσιμότητα, ενώ αξιοσημείωτες είναι οι λειτουργίες αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης. Ο Γερμανός κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων παρουσιάζει επίσης μία σειρά καινοτομιών που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα και την ψηφιοποίηση προσφέροντας συναρπαστικές στιγμές σε οδηγό και επιβάτες. Επομένως το απόλυτο εργαλείο οδήγησης κυριολεκτικά συναντά την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία στην CES 2022.

Στην CES 2022, το BMW Group παρουσιάζει πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η ψηφιακή τεχνολογία με σκοπό μία ακόμα εξατομικευμένη και συναισθηματική οδηγική εμπειρία για τους πελάτες. Τα νέα My Modes, που δημιουργούν μία εμβυθιστική και βιωματική εμπειρία για το χρήστη στο εσωτερικό διαδραματίζουν τον κύριο ρόλο εδώ. Στην CES, το BMW Group αποκαλύπτει τέσσερα νέα My Modes. Ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σύντομα για να συμπεριλάβει τα My Modes Expressive και Relax. Επιπλέον, το Digital Art Mode εισάγει την ψηφιακή τέχνη σε αυτοκίνητο για πρώτη φορά και το Theatre Mode προαγγέλλει μία νέα εποχή για την ψυχαγωγία μέσα στο αυτοκίνητο.

Ο Pieter Nota , Μέλος Δ.Σ. της BMW AG , υπεύθυνος πελατών, μαρκών και πωλήσεων, δήλωσε : «Στις αρχές Δεκεμβρίου πετύχαμε ένα ορόσημο στο μετασχηματισμό μας παραδίδοντας το εκατομμυριοστό ηλεκτροκίνητο όχημα. Με την BMW iX M60, παρουσιάζουμε το ισχυρότερο και ταχύτερο ηλεκτρικό όχημα της προϊοντικής γκάμας σας στη φετινή CES. Παράλληλα, γνωρίζουμε ότι η ψηφιακή εμπειρία γίνεται όλο και σημαντικότερη για τους πελάτες μας. Με το Theatre Mode προσφέρουμε μία θεαματική εμπειρία ψυχαγωγίας μέσα στο αυτοκίνητο. Με το My Mode Digital Art, γινόμαστε ο πρώτος κατασκευαστής που φέρνει την ψηφιακή τέχνη μέσα σε αυτοκίνητο».

Όπως η γραφιστική στις απεικονίσεις του BMW Curved Display, έτσι και οι ήχοι του οχήματος διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην απογείωση της οδηγικής απόλαυσης. Το BMW Group αναπτύσσει τα συγκεκριμένα ηχοτοπία για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε συνεργασία με τον οσκαρικό μουσικό συνθέτη ταινιών και νικητή βραβείων Grammy, Hans Zimmer. Μέσα από αυτή τη συνεργασία δημιουργήθηκε το BMW IconicSounds Electric, που φιλοξενείται στην CES 2022. Ντεμπούτο έκανε και το Theatre Mode, το νέο ορόσημο της BMW στην εμπειρία ψυχαγωγίας που θα μπορούν βιώνουν οι κάτοχοι μελλοντικών μοντέλων BMW, με το πίσω τμήμα τους να μεταμορφώνεται σε ιδιωτικό σινεμά.

Οι εντελώς νέες δυνατότητες εξατομίκευσης που ανοίγονται με την ψηφιακή τεχνολογία δεν περιορίζονται μόνο στο εσωτερικό. Η BMW iX Flow με τεχνολογία E Ink ( BMW iX Flow featuring E Ink ) είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο του οποίου το εξωτερικό χρώμα δύναται να αλλάξει με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η εμβυθιστική εγκατάσταση DIMENSIONS OF REAL προχωρά ακόμα περισσότερο. Αντί ενός φυσικού πρωτοτύπου, οι επισκέπτες της CES στο Λας Βέγκας εισέρχονται μέσα από τέσσερις πύλες σε ‘διαστασιακούς κόσμους’ με βάση τα My Modes. Οι επισκέπτες γίνονται μέρος της δημιουργικής διαδικασίας αλληλεπιδρώντας απευθείας με το πρωτότυπο όχημα σε κάθε διάσταση.

Το BMW Group παρουσιάζει τις ιδέες και τα οράματά του για την εμπειρία κινητικότητας του αύριο στην αίθουσα Silver 3 του Συνεδριακού Κέντρου του Λας Βέγκας (Convention & World Trade Center). Σε παρακείμενο εξωτερικό χώρο, η εταιρεία παρουσιάζει επίσης μία λειτουργία αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης που θα είναι σύντομα διαθέσιμη με τα μελλοντικά μοντέλα BMW.

Με τον καινοτόμο βοηθό ελιγμών (manoeuvre assistant), τα μελλοντικά μοντέλα BMW θα μπορούν να αποθηκεύουν μέχρι δέκα προσεγγίσεις μήκους 200 m έκαστη, ώστε στη συνέχεια να τις αναπαράγουν αυτόματα.

Ο οδηγός θα μπορεί να ελέγχει την είσοδο και έξοδο από ένα χώρο στάθμευσης, μία λειτουργία που περιλαμβάνει πολλαπλούς ελιγμούς ελεγχόμενους είτε πλήρως είτε μερικώς από το εξωτερικό του οχήματος.

Παγκόσμια πρεμιέρα στην CES 2022: Η BMW iX M 60.

Το BMW Group παρουσιάζει την πιο πρόσφατη και την ισχυρότερη έκδοση της νέας τεχνολογικής ναυαρχίδας της. Κάνοντας το δημόσιο ντεμπούτο της στην CES 2022, η BMW iX M60 είναι το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH που εξελίχθηκε εξ αρχής για αμιγή ηλεκτροκίνηση. Με συνολική ισχύ 455 kW/619 PS** από δύο ηλεκτροκινητήρες, μέγιστη ροπή 1.015 Nm* σε Sport mode ή 1.100 Nm* όταν είναι ενεργό το Launch Control, ηλεκτρική τετρακίνηση και ειδική ρύθμιση πλαισίου M, η BMW iX M60 εμπλουτίζει την κινητικότητα μηδενικών ρύπων με πρωτοφανείς υψηλές επιδόσεις.

Η BMW iX M60 συνδυάζει μία αυτοκινητιστική φιλοσοφία σταθερά προσανατολισμένη στη βιωσιμότητα με τη σχεδίαση ενός σύγχρονου Sports Activity Vehicle και συναρπαστικά, δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Ως εκ τούτου, ενσαρκώνει τα καλύτερα των τριών κόσμων – της BMW i, των μοντέλων BMW X και της BMW M GmbH. Με τεχνολογικά πλεονεκτήματα στους τομείς αυτοματοποιημένης οδήγησης, χειρισμών και συνδεσιμότητας, η νέα BMW iX M60 ενσαρκώνει τη σύγχρονη έννοια της προηγμένης πολυτέλειας, των υψηλών επιδόσεων και του πολυτελούς χαρακτήρα. Η BMW iX M60 επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Η ενσωμάτωση των επιδόσεων στη χαρακτηριστική, συνολική αρμονία της δημιουργεί μία εμπειρία που διεγείρει το συναίσθημα και την ίδια στιγμή προσφέρει αξιόπιστο έλεγχο στα φυσικά όρια.

Μοναδικές στιγμές: Τα νέα My Modes Expressive και Relax .

Η BMW iX είναι ένα από τα πρώτο μοντέλα της BMW που ήδη χρησιμοποιούν την τελευταία γενιά του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου  iDrive. Το νέο iDrive προσφέρει μία έντονη αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος, αλλά και μεγαλύτερη εξατομίκευση της οδηγικής εμπειρίας με τα νέα My Modes. Αυτά δημιουργούν μοναδικές στιγμές μέσα από ένα συνδυασμό χαρακτηριστικών του οχήματος και ατμόσφαιρας στο εσωτερικό προσαρμοσμένης στη συγκεκριμένη κατάσταση. Στην CES 2022, η BMW παρουσιάζει τώρα για πρώτη φορά ακόμα περισσότερες εκδοχές της συνολικής εμπειρίας χρήστη στο εσωτερικό. Με τα My Modes Expressive και Relax, στις μελλοντικές BMW οι πελάτες θα έχουν περισσότερες δυνατότητες να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις των οχημάτων τους ανάλογα με την κατάσταση και τη διάθεσή τους.

Στο νέο My Mode Expressive, η ενεργή εμπειρία οδήγησης συνδυάζεται με μία ιδιαίτερα συναισθηματική ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Οι απεικονίσεις στο BMW Curved Display χαρακτηρίζονται από εκφραστικά χρώματα και αφηρημένα σχέδια. Σε συνδυασμό με το BMW IconicSounds Electric για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα BMW, η ενεργοποίηση του My Mode Expressive προσφέρει επίσης έναν αντισυμβατικό ήχο στο εσωτερικό που αντανακλά με ιδιαίτερη ένταση την οδηγική κατάσταση.

Στο My Mode Relax, η έμφαση δίδεται στην ευεξία, την αρμονία και τη χαλάρωση, Οι γραφικές ενδείξεις του BMW Curved Display είναι εμπνευσμένες από φυσικά τοπία. Στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, δημιουργείται ένα ταιριαστό διακριτικό και αρμονικό ηχητικό υπόβαθρο.

Αποκλειστική εμπειρία: Η BMW εισάγει την ψηφιακή τέχνη στο όχημα.

Το Digital Art Mode – για πρώτη φορά παγκοσμίως η ψηφιακή τέχνη εισέρχεται σε χώρο αυτοκινήτου – υπόσχεται μία ιδιαίτερα αποκλειστική οδηγική εμπειρία. Οι ενδείξεις του BMW Curved Display που ενεργοποιούνται με αυτό το My Mode είναι το αποτέλεσμα δημιουργικού διαλόγου του τμήματος BMW Group Design με την διεθνούς φήμης Κινέζα  καλλιτέχνιδα πολυμέσων, Cao Fei. Οι επισκέπτες της CES 2022 θα έχουν μία πρώτη εικόνα του Digital Art Mode στην BMW iX M60, που επίσης εκτίθεται εκεί.

Το 2017, η Cao Fei σχεδίασε το BMW Art Car #18, το πρώτο μοντέλο αυτής της παγκοσμίως μοναδικής συλλογής κινούμενων έργων τέχνης που σχεδιάστηκε πλήρως ψηφιακά. Με την πρεμιέρα για την ενσωμάτωση της ψηφιακής τέχνης σε ένα αυτοκινητιστικό σκηνικό, η καλλιτέχνης και το BMW Group πραγματοποιούν τώρα μαζί το επόμενο βήμα στην παγκόσμια πολιτιστική δέσμευση της εταιρείας. Στο ψηφιακό έργο τέχνης που δημιούργησε για το Digital Art Mode, η Cao Fei αντιμετωπίζει τις πολλές αλληλεπιδράσεις και συσχετίσεις σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο χρησιμοποιώντας φωτεινά στοιχεία που αλλάζουν συνεχώς, κινούνται και σχετίζονται το ένα με το άλλο.

Σήμα εκκίνησης για το BMW IconicSounds Electric .

Η BMW επιτείνει την οδηγική εμπειρία με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας με νέα και συναρπαστικά ηχοτοπία. Στην CES 2022, η εταιρία παρουσιάζει το BMW IconicSounds Electric, ένα προϊόν συνεργασίας του BMW Group με τον συνθέτη μουσικών θεμάτων για κινηματογραφικές ταινίες και κάτοχο βραβείου Oscar, Hans Zimmer.

Οι ήχοι που έχουν αναπτυχθεί αντικατοπτρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά επιδόσεων και την πεμπτουσία μιας ηλεκτροκίνητης BMW με εντελώς νέο και ταυτόχρονα αυθεντικό τρόπο. Αυτοί καθιστούν την εμπειρία της βιώσιμης κινητικότητας και της διάδρασης ανάμεσα στον οδηγό και το όχημα,  ακόμα πιο έντονη, πιο σύγχρονη και πιο ξεκάθαρη. Ως εκ τούτου, το ακουστικό feedback στις κινήσεις του πεντάλ του γκαζιού γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της οδηγικής εμπειρίας σε μία ηλεκτροκίνητη και σχεδόν αθόρυβη BMW.

Τα νέα ηχοτοπία ποικίλουν ανάλογα με τα επιλεγμένα My Modes. Οι ηλεκτροκίνητες BMW M χρησιμοποιούν παραλλαγές του BMW IconicSounds Electric που έχουν αναπτυχθεί ειδικά γι’ αυτές. Το BMW IconicSounds Electric θα διατίθεται για πρώτη φορά για την BMW i4 το πρώτο εξάμηνο του 2022 και για την BMW iX το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

Σινεμά σε τροχούς: Ψυχαγωγία για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Εκτός από τις νέες στιγμές και τα ηχοτοπία που επιτείνουν την οδηγική απόλαυση, το BMW Group παρουσιάζει επίσης μία καινοτόμα εμπειρία κινητικότητας για τους πίσω επιβάτες. Στην CES 2022, ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων προσφέρει την προοπτική μιας ιδιαίτερα αποκλειστικής έκφρασης των My Modes σε συνδυασμό με το σύστημα ψυχαγωγίας αυτοκινήτου του μέλλοντος. Στο My Mode Theatre, το πίσω τμήμα της καμπίνας μεταμορφώνεται σε ιδιωτική κινηματογραφική αίθουσα, με την BMW Theatre Screen, μία UltraWide οθόνη 31 ιντσών σε διάταξη 32:9, ήχο surround και συνδεσιμότητα 5G. Εκεί, οι πίσω επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν μία συναρπαστική και πολυτελή κινηματογραφική εμπειρία με το πρόγραμμα ψυχαγωγίας να επιλέγεται ατομικά σε μία οθόνη με ανάλυση έως 8k.

Frank Weber , Μέλος Δ.Σ. της BMW AG , τομέας Εξέλιξης:  «Αναπτύσσουμε εμβυθιστικές ψηφιακές εμπειρίες για γνήσια οδηγική απόλαυση. Στο Theatre Mode, το πίσω τμήμα της καμπίνας μετατρέπεται σε ιδιωτική κινηματογραφική αίθουσα. Με οθόνη 31 ιντσών, συνδεσιμότητα 5G, ανάλυση 8k, ήχο surround και εξατομικευμένο περιεχόμενο μέσω streaming, δημιουργείται μία απαράμιλλη εμπειρία που θέτει νέα πρότυπα στην ψυχαγωγία μέσα στο αυτοκίνητο».

Το BMW Group συνεργάζεται με την Amazon για να προσφέρει ποικίλο ψυχαγωγικό περιεχόμενο στο όχημα μέσω της πλατφόρμας Fire TV. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση εν κινήσει σε περιεχόμενο που ήδη απολαμβάνουν στο σπίτι, όπως ταινίες, σειρές, μουσική και podcasts. Θα υπάρχουν ειδικές προτάσεις για την Κινεζική αγορά. Η οθόνη BMW Theatre Screen ξεδιπλώνεται διακριτικά από την επένδυση οροφής όταν ενεργοποιείται το Theatre Mode. Αυτή η κίνηση συνοδεύεται από έναν ήχο που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για το σκοπό αυτό σε συνεργασία με τον Hans Zimmer. Οι επιβάτες μπορούν να χειρίζονται το σύστημα ψυχαγωγίας μέσω επιφανειών αφής, είτε πάνω στην οθόνη ή μέσω touch panels στις πόρτες.

Ψηφιακή εμπειρία και στο εξωτερικό: Χρωματικές αλλαγές με το πάτημα ενός μπουτόν.

Το εσωτερικό δεν είναι το μοναδικό μέρος όπου η ψηφιακή τεχνολογία δημιουργεί νέες δυνατότητες εξατομίκευσης. Με την BMW iX Flow με τεχνολογία E Ink, που εκτίθεται στην CES 2022, το BMW Group παρουσιάζει τις προοπτικές μιας μοναδικής τεχνολογίας που χρησιμοποιεί την ψηφιοποίηση για να προσαρμόσει το εξωτερικό ενός οχήματος σε διαφορετικές καταστάσεις και ατομικές επιθυμίες. Η επιφάνεια της BMW iX Flow με τεχνολογία E Ink μπορεί να μεταβάλλει την απόχρωσή της καθ’ υπόδειξη του οδηγού.

Frank Weber : «Στο μέλλον, οι ψηφιακές εμπειρίες δεν θα περιορίζονται απλά στις οθόνες. Όλο και συχνότερα θα συναντάμε τη συγχώνευση του πραγματικού με το εικονικό. Με την BMW iX Flow, δίνουμε ζωή στο αμάξωμα του αυτοκινήτου».

Adrian van Hooydonk , Επικεφαλής BMW Group Design : «Η BMW iX Flow είναι ένα προηγμένο ερευνητικό και σχεδιαστικό  project και ένα θαυμάσιο παράδειγμα της προοδευτικής νοοτροπίας για την οποία φημίζεται η BMW».

Οι ρέουσες αλλαγές χρωμάτων καθίστανται εφικτές με μία ειδικά σχεδιασμένη μεμβράνη αμαξώματος που προσαρμόζεται με ακρίβεια στις γραμμές του αμιγώς ηλεκτρικού Sports Activity Vehicle της BMW. Με διέγερση μέσω ηλεκτρικών σημάτων, η ηλεκτροφορητική τεχνολογία φέρνει στην επιφάνεια διαφορετικές χρωστικές ουσίες, που προσδίδουν στο αμάξωμα τον επιθυμητό χρωματισμό.

Ένα ψηφιακό σχεδιαστικό όραμα: Εμβυθιστική εγκατάσταση DIMENSIONS OF REAL .

Η ψηφιακή τεχνολογία προσφέρει πολυάριθμες ακόμα δυνατότητες για την προσαρμογή της εμφάνισης ενός οχήματος στην ατομική αισθητική, στις οδηγικές συνθήκες και στην προσωπική διάθεση. Το DIMENSIONS OF REAL, που οραματίστηκε και υλοποίησε το στούντιο σχεδιαστικής καινοτομίας DESIGNWORKS, το BMW Group επαναπροσδιορίζει την έννοια ενός πρωτότυπου οχήματος και καλεί τους επισκέπτες σε ένα φανταστικό ταξίδι αισθήσεων. Το DIMENSIONS OF REAL είναι ένα αμιγώς ψηφιακό έργο και παραπέμπει σε ευφυείς εφαρμογές του μέλλοντος.

«Η BMW εξερευνά συνεχώς νέους ορίζοντες στους τομείς της τεχνολογίας και της σχεδίασης ταυτόχρονα. Εστιάζουμε στη δημιουργία ανθρωποκεντρικών προϊόντων και εμπειριών για όλες τις αισθήσεις», σχολίασε ο Adrian van Hooydonk, Επικεφαλής BMW Group Design.

Αντί εντός φυσικού οχήματος, οι επισκέπτες της CES στο Las Vegas ανακαλύπτουν τέσσερις πύλες προς ‘διαστασιακούς κόσμους’ μέσω των My Modes. Οι επισκέπτες γίνονται τμήμα της δημιουργικής διαδικασίας αλληλεπιδρώντας απευθείας με το πρωτότυπο όχημα σε κάθε ‘διαστασιακό κόσμο’.

Εικονική εμπειρία στην metaverse JOYTOPIA της BMW .

Μετά από μία επιτυχημένη πρεμιέρα κατά τη διάρκεια της IAA 2021, το BMW Group για μία φορά ακόμα ανοίγει την metaverse JOYTOPIA, που θα επεκτείνει εικονικά σημαντικές εκδηλώσεις και συνεργασίες της μάρκας για χρήστες από όλο τον κόσμο στο μέλλον. Η συναρπαστική εγκατάσταση DIMENSIONS OF REAL είναι επίσης διαθέσιμη στην JOYTOPIA από 5-8 Ιανουαρίου 2022.

Με συντονιστή τον Hans Zimmer, τον οσκαρικό συνθέτη και μουσικό επιμελητή του BMW IconicSounds Electric, οι επισκέπτες της JOYTOPIA θα διασχίσουν τους πλήρως επανασχεδιασμένους κόσμους – Confidence, Calm και Joy – σε διάφορες διαστάσεις και ψηφιακά τοπία, των οποίων η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από τα νέα My Modes και την ευέλικτη εμφάνιση του DIMENSIONS OF REAL.

Με αυτό τον τρόπο, ακόμα και όσοι χρήστες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν στο Λας Βέγκας για την CES θα έχουν την ευκαιρία να αναπαράγουν τις ιδέες, τις φιλοσοφίες και τα οράματα του BMW Group για την εμπειρία κινητικότητας του αύριο  – απευθείας στον browser του smartphone, του tablet ή του PC τους.

– Τέλος Δελτίου Τύπου –

 

Το BMW Group

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2020, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 169.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2020 ήταν 5,22 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 98,99 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2020, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 120.726 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw-group/

BMW Group Hellas

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 210 9118151

e-mail: konstantinos.diamantis@bmw.gr

ΠΗΓΗ: BMW.gr