Το τρίκυκλο του τότε και του σήμερα .. Η ζωή μου κύκλους κάνει

Τα τρίκυκλα ή τρίτροχα οχήματα ήταν αρκετά δημοφιλή στις δεκαετίες του ’60 και του ’70 στην Ελλάδα. Επαγγελματικά ή ιδιωτικής χρήσης κατασκευάστηκαν αρκετά από την ελληνική βιομηχανία που έκανε προσπάθειες να σταθεί με αξιοπρέπεια στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα τρίκυκλα απευθύνονταν κυρίως στα χαμηλά εισοδήματα, ήταν στην ουσία ένα όχημα προσιτό στην εργατική τάξη. Επίσης φορολογούνταν ως μοτοσυκλέτες. Το «MOTORCAR» εξοπλισμένο με κινητήρες της VW και της FORD, ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές στις δημόσιες μεταφορές. Είχε ικανότητα μεταφοράς 350 κιλών αλλά ήταν γνωστό για τις μεγάλες του αντοχές.

Στις ημέρες μας και συγκεκριμένα στην 84η ΔΕΘ παρουσιάστηκε το 3MX, από την Shandong Wuzheng Hellas το πρώτο ηλεκτρικό όχημα επαγγελματικής χρήσης, το οποίο δείχνει την τάση του μέλλοντος σε μια κατηγορία που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των επαγγελματιών.

Η Shandong Wuzheng Hellas, θυγατρική της κινεζικής Wuzheng Group, ενός ομίλου με περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή και διανομή ελαφρών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων ξεκίνησε το ταξίδι της στο χώρο της αυτοκίνησης από τη Θεσσαλονίκη, με στόχο να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το 3MX είναι το πρώτο ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα ιδανικό για αγρότες, διανομείς, εταιρείες που καθημερινά μεταφέρουν εντός πόλεις εμπορεύματα. Το 3MX είναι ένα όχημα τριών τροχών, κατάλληλο για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων. Έχει ωφέλιμο φορτίο ένα τόνο και αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του. Αναμένεται ότι θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τους πρώτους μήνες του 2020 με τιμή περι τα 15.500 ευρώ.

Translate »