Οι πωλήσεις των Xbox Series X|S θέτουν ρεκόρ για το τμήμα παιχνιδιών της Microsoft

Ένα ακόμα τρίμηνο ρεκόρ για το τμήμα παιχνιδιών της φαίνεται να είδε η Microsoft, κυρίως επειδή, όπως ήταν αναμενόμενο, πωλεί πολλές ακριβές κονσόλες στους ανθρώπους.

Η Microsoft έχει αναφέρει τα κέρδη της για το Q1 του οικονομικού έτους 2022, και θαμμένη μεταξύ των πολλών μη-gaming αριθμών είναι μια σημείωση ότι τα έσοδα από το gaming για το τρίμηνο ήταν μέχρι $501 εκατομμύρια — ή 16% — από την ίδια περίοδο του περασμένου έτους. Ελέγχοντας τη γραφειοκρατία του προηγούμενου έτους και κάνοντας κάποια μαθηματικά το Q1 του περασμένου έτους σε περίπου είδε περίπου 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια, και το φετινό Q1 3.6 δισεκατομμύρια δολάρια, ένας αριθμός που φαίνεται να είναι ένα νέο ρεκόρ εσόδων για το τμήμα παιχνιδιών της Microsoft.

Αυτά τα κέρδη σε γενικές γραμμές οδηγούνται από πολλές πωλήσεις Xbox, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 166% από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Λάβετε υπόψη ότι το Q1 του περασμένου έτους, ενώ ήταν επίσης ένα τρίμηνο ρεκόρ, στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό στο Game Pass και τα παιχνίδια. Η Microsoft δεν πωλούσε πολλές κονσόλες τότε, επειδή τα Xbox Series S και X δεν είχαν κυκλοφορήσει ακόμα, και εν αναμονή της κυκλοφορίας τους, κανείς δεν αγόραζε τα λιγότερο ακριβά Xbox Ones.

Εν τω μεταξύ, τα έσοδα του περιεχομένου και των υπηρεσιών του Xbox ήταν σχεδόν επίπεδα, αυξήθηκαν μόνο κατά 2% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο χάρη στο υπόλοιπο των πωλήσεων first-party παιχνιδιών και των συνδρομών Xbox Game Pass (η Microsoft δυστυχώς δε μοιράστηκε ακριβείς αριθμούς) και λιγότερες πωλήσεις third-party παιχνιδιών. Αν και αυτό δεν ακούγεται εντυπωσιακό, οι πωλήσεις περιεχομένου του περασμένου έτους εκτοξεύτηκαν λόγω των lockdown, οπότε η συντήρησή τους στο 2021 καθώς ο κόσμος έχει ξανανοίξει είναι αξιοσημείωτη.

Είχαμε λίγο χρώμα την περασμένη εβδομάδα στις συνδρομές Xbox Game Pass σε μια ξεχωριστή οικονομική κατάσταση, όπου η Microsoft μοιράστηκε ότι οι συνδρομές της αυξήθηκαν κατά 37,5% στο τελευταίο οικονομικό έτος, αν και υπολείπεται του στόχου για αύξηση 47,8%. Αυτό εξακολουθεί να είναι ανάπτυξη, απλά όχι τόσο γρήγορα όσο θα ήθελε η Microsoft.

Το προηγούμενο έτος, οι συνδρομές Game Pass αυξήθηκαν σχεδόν 86% πέρα από τον εσωτερικό στόχο του 71% — και πάλι, συμβάλλοντας έτσι ώστε τα έσοδα του περιεχομένου και των υπηρεσιών να τα πάνε τόσο καλά πέρυσι. Ο τελευταίος συγκεκριμένος αριθμός που μας έδωσε η Microsoft για συνδρομητές Game Pass ήταν 18 εκατομμύρια τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους.

ΠΗΓΗ: IGN.COM