Ξεκίνημα νέας εποχής: ‘Χαρισματική Απλότητα’, η νέα σχεδιαστική γλώσσα για την οικογένεια μοντέλων MINI του μέλλοντος.

Μόναχο. Ηλεκτρική, ψηφιακή, βιώσιμη και ξεχωριστή: η νέα γενιά μοντέλων MINI φέρνει τη διασκεδαστική οδήγηση, την εμπειρία χρήστη και την υπευθυνότητα της μάρκας σε μία εντελώς νέα εποχή. Η πρωτοποριακή σχεδιαστική γλώσσα καθιστά αυτή τη μεταμόρφωση άμεσα ορατή, συνδυάζοντας τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας με προηγμένες τεχνολογίες και τιμώντας τις βασικές σχεδιαστικές αρχές του αυτοκινήτου καθώς και τον αστικό χαρακτήρα και το καινοτόμο πνεύμα της κοινότητας ΜΙΝΙ. Η ‘Χαρισματική Απλότητα’ (Charismatic Simplicity) είναι μία σχεδιαστική φιλοσοφία που βοηθά κάθε νέο μοντέλο MINI να αναπτύξει έναν ισχυρό, δικό του χαρακτήρα, που εστιάζει διαισθητικά στην ουσία της μάρκας με μία καθαρή, αφαιρετική σχεδιαστική γλώσσα. Ένας ακόμα πρωταρχικός παράγοντας της νέας σχεδιαστικής προσέγγισης είναι η επιλογή υλικών με κριτήριο τη βιωσιμότητα. Η επόμενη γενιά μοντέλων MINI καταργεί τη χρήση δερμάτινων επενδύσεων και χρωμιωμένων επιφανειών στο εσωτερικό.

Τα μοντέλα MINI του μέλλοντος συνδυάζουν το μοντέρνο και απέριττο εξωτερικό και μία σχεδίαση καμπίνας που εστιάζει στα απαραίτητα. Ο συνδυασμός αυτός αντανακλά την αρχή της δημιουργικής χρήσης χώρου, η οποία έκανε διάσημο το κλασικό MINI. Η νέα σχεδιαστική γλώσσα αξιοποιεί επίσης την ευκαιρία που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση για διασκεδαστική οδήγηση MINI με μηδενικές εκπομπές. «Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα MINI μας προσφέρουν μία μοναδική ευκαιρία να  επαναπροσδιορίσουμε τη σχεδίασή μας. Την ίδια στιγμή, εστιάζουμε στη λεπτομέρεια, σεβόμαστε την παράδοση και εκφράζουμε το πάθος μας για καινοτομία, στοιχεία για τα οποία φημίζεται η MINI», σχολιάζει ο Oliver Heilmer, Επικεφαλής του τμήματος MINI Design.

Η αρχιτεκτονική οχημάτων που θα υποστηρίξει τη νέα γενιά μοντέλων MINI έχει εξελιχθεί εξ αρχής με κριτήριο την ηλεκτροκίνηση. Κάθε εκατοστό του διαθέσιμου χώρου αξιοποιείται ακόμα πιο αποδοτικά για την άνεση, ευεξία, συναισθηματική εμπειρία και διασκεδαστική οδήγηση. Αυτό σημαίνει ότι κάθε μοντέλο MINI, ανεξάρτητα από τις εξωτερικές διαστάσεις του, θα συνεχίσει να προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό μικρού αποτυπώματος και διαθέσιμου εσωτερικού χώρου στο μέλλον.

Η ουσία της μάρκας θα ενσωματωθεί επίσης στη μελλοντική γενιά του 3θυρου MINI – αμιγώς ηλεκτρική και σταθερά προσανατολισμένη στην αστική διασκεδαστική οδήγηση. Ο διάδοχος του τρέχοντος MINI Countryman θα κυκλοφορήσει επίσης με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Εξάλλου, η MINI σύντομα θα παρουσιάσει την πρωτότυπη μελέτη ενός αμιγώς ηλεκτρικού crossover μοντέλου στην πολυτελή μικρή κατηγορία. «Το σχεδιαστικό DNA της MINI θα είναι εμφανές σε κάθε μοντέλο αυτής της νέας γενιάς, αφήνοντας ξεκάθαρες αιχμές για τη συγγένειά του με τη μάρκα», ανακοίνωσε ο Oliver Heilmer. «Την ίδια στιγμή, η ομάδα σχεδίασης της MINI έχει δημιουργήσει επιτυχημένα ισχυρά προϊοντικά χαρακτηριστικά με ξεχωριστές πινελιές που περισσότερο από ποτέ τονίζουν την έννοια της ανεξαρτησίας».  

Η δημιουργία ανεξάρτητων προσωπικοτήτων οχημάτων είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας σχεδιαστικής γλώσσας. Με τη ‘Χαρισματική Απλότητα’ κάθε μέλος της μελλοντικής οικογένειας MINI θα αποκτά τη δική του ταυτότητα που θα επανερμηνεύει με το δικό του τρόπο και με αυτοπεποίθηση, την ουσία της μάρκας. Η αναφορά στις βασικές αξίες της MINI εκφράζεται μέσα από μία πολύ σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα με επιφάνειες διαμορφωμένες με καθαρότητα και σαφήνεια. Η φιλοσοφία ‘Charismatic Simplicity’ μειώνει τον αριθμό των εξαρτημάτων και επικεντρώνεται στα απαραίτητα στοιχεία, βοηθώντας τη σχεδίαση των μελλοντικών μοντέλων MINI να πετυχαίνει μία συναισθηματική, διαισθητικά αντιληπτή ταυτότητα.

«Συνδυάζουμε τον πυρήνα του DNA του ΜΙΝΙ με καινοτόμα, αισθητική και τεχνολογική έμπνευση στη νέα σχεδιαστική γλώσσα μας», δήλωσε ο Oliver Heilmer. «Αυτό σημαίνει ότι κάθε νέο MINI παραμένει ένα αυθεντικό και ταυτόχρονα διαχρονικό αρχέτυπο». Για παράδειγμα, η καινοτόμα τεχνολογία φώτων LED δίνει στο τυπικό σχέδιο Union Jack των πίσω φωτιστικών σωμάτων του ΜΙΝΙ ποικίλες μορφές, δημιουργώντας μία ατομική υπογραφή για κάθε μοντέλο.

Ο συνδυασμός παράδοσης και προοδευτικότητας δημιουργεί μία ‘εμβυθιστική’ εμπειρία χρήστη στο εσωτερικό των μελλοντικών μοντέλων MINI, επιτείνοντας περαιτέρω την παραδοσιακά ισχυρή σύνδεση μεταξύ ατόμου και αυτοκινήτου. «Η MINI είναι μία αστική μάρκα, με κάθε σχεδιαστική πτυχή της να κάνει τη ζωή στην πόλη όσο το δυνατόν πιο διασκεδαστική και περιπετειώδη», εξηγεί ο Oliver Heilmer. Το ‘κλειδί’ γι’ αυτό είναι τόσο η προηγμένη ψηφιοποίηση σε επίπεδο χειρισμών και συνδεσιμότητας, όσο και ένα εσωτερικό με καθαρή σχεδίαση και διαισθητική λειτουργικότητα.

Στο cockpit των μελλοντικών μοντέλων MINI, αφαιρετική σχεδίαση δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαρνηθείς τα πάντα. Η τεχνολογία OLED για την πλήρως ψηφιακή οθόνη και τη μονάδα ελέγχου που εμφανίζεται για πρώτη φορά στο MINI Vision Urbanaut σημαίνει ότι πολύ περισσότερες λειτουργίες μπορούν να συνδυαστούν σε μία μονάδα ελέγχου. Αυτή δίνει το παρών στο αρχέτυπο κυκλικό όργανο MINI στο κέντρο του ταμπλό. Η MINI είναι ο πρώτος στον κόσμο κατασκευαστής αυτοκινήτων που προσφέρει οθόνη αφής με πλήρως λειτουργική στρογγυλή επιφάνεια. Η καινοτόμα τεχνολογία της οθόνης ανοίγει το δρόμο για μια νέα σχεδίαση διεπαφής χρήστη. Την ίδια στιγμή, η σχεδίαση MINI διατηρεί αναλογικά χειριστήρια όπως οι διθέσιοι διακόπτες κάτω από την κεντρική διεπαφή. Αυτοί ενσαρκώνουν την προσοχή στη λεπτομέρεια και με τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά τους μετασχηματίζουν τη διαισθητική λειτουργικότητα σε συναισθηματική εμπειρία.

«Το μέλλον της σχεδίασης MINI βασίζεται στο θάρρος και την αποφασιστικότητα να διαμορφώσουμε την αλλαγή και αποτυπώσουμε ένα ξεχωριστό, αμίμητο προφίλ για τη μάρκα», δήλωσε ο Oliver Heilmer. Σε αυτό, εντάσσεται επίσης μία επιλογή υλικών με αδιαπραγμάτευτο κριτήριο τη βιωσιμότητα. Η νέα γενιά μοντέλων MINI θα καταργήσει εντελώς τη χρήση δερμάτινων επενδύσεων και επίσης θα μειώσει τη χρήση χρωμιωμένων στοιχείων σχεδόν στο μηδέν. Μία στοιχειώδης νοοτροπία διαμορφώνεται από την αίσθηση ευθύνης η οποία εκφράζεται μέσω της ηλεκτροκίνησης, της παραγωγής με αποδοτική χρήση πόρων, των αυστηρών περιβαλλοντικών προτύπων και ενός σταδιακά αυξανόμενου μεριδίου δευτερογενών πρώτων υλών καθώς και φυσικών και ανακυκλωμένων υλικών. Ένα ελάχιστο οικολογικό αποτύπωμα είναι βαθιά ενταγμένο στην παράδοση της μάρκας και ενσωματώνεται πιο ολοκληρωμένα από ποτέ στη νέα γενιά μοντέλων.

Στην πρωτότυπη μελέτη ενός crossover της νέας, αμιγώς ηλεκτρικής γενιάς MINI θα αποκαλυφθεί για πρώτη φορά η νέα σχεδιαστική γλώσσα της επόμενης γενιάς ΜΙΝΙ. Το concept car θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του περί τα τέλη Ιουλίου 2022 και μέσω αυτού, το τμήμα MINI Design αποδεικνύει πώς οι τεχνολογικές καινοτομίες και μία προοδευτική ερμηνεία της ατομικής κινητικότητας μεταφέρουν στο μέλλον τη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας.

– Τέλος Δελτίου Τύπου –

 

Το BMW Group  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2021, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 194.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2021 ήταν 16,1 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 111,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2021, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 118.909 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw

 

BMW Group Hellas

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 210 9118151

e-mail: konstantinos.diamantis@bmw.gr

ΠΗΓΗ: BMW.gr