ΛΟΥΤΡΑΚΙ – Προβληματισμός για μια κρίσιμη Ψηφοφορία απο την “Δύναμη Δημιουργίας”

Τρείς σύμβουλοι της κοινότητας Λουτρακίου – Περαχώρας του συνδυασμού Δύναμη Δημιουργίας με θέληση και γνώση της Μαρίας Πρωτοπαππά θέτουν δημόσια τον προβληματισμό τους για ποιο λόγο καλούνται ΔΙΑ ΠΕΡΙΦΟΡΑΣ και όχι δια ζώσης να ψηφίσουν για ενα σοβαρό ζήτημα που αφορά την κυκλοφοριακή μελέτη της Οδού Ποσειδώνος.

Δείτε την επιστολή που λάβαμε απο την Δύναμη Δημιουργίας για το θέμα αυτό.

“Στο παρόν συμβούλιο καλούμαστε σε ψηφοφορία ΔΙΑ ΠΕΡΙΦΟΡΑΣ και όχι δια ζώσης …… να

  1. Γνωμοδοτήσουμε επί τις κυκλοφοριακής μελέτης για την μονοδρόμηση της δημοτικής οδού Ποσειδώνος, στο τμήμα μεταξύ των οδών Μελίνας Μερκούρης (Αιγαίου) και Παπανικολάου.
  2. Χορηγήσουμε ή μη άδεια παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής αορίστου διάρκειας σε Κ.Υ.Ε. που λειτουργεί ο κ. Νικολάου Βασίλειος, επί της οδού Ποσειδώνος 69, στο Λουτράκι

Όσο αναφορά το πρώτο θέμα, στο αρχείο που έχουμε λάβει με ονομασία «(1ο) ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ μονοδρόμηση της Λ Ποσειδώνος[5188]»

  1. Στην τρίτη σελίδα αναφέρεται «… τις υψηλές ταχύτητες που αναπτύσσουν τα οχήματα… συνθήκες προσκλήσεις σοβαρών ατυχημάτων.» .

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι υπάρχει σήμανση 30Km/h

Σύμφωνα με το δημόσιο έγγραφο που μας παρουσιάζεται δηλώνεται οτι,

1. Δεν κάνει σωστά τη δουλειά του το ΑΤ Λουτρακίου?

2. Δεν κάνει σωστά τη δουλειά της η Τροχαία Κορίνθου?

3. Το όριο θα παραμείνει στα 30Km(!!!), οπότε παραμένει ο υψηλός κίνδυνος σοβαρών ατυχημάτων, σοβαρότερων λόγω αυξημένης μικτής κυκλοφορίας?

  • Στην τέταρτη σελίδα γίνεται εμφανές ότι το μοντέλο μονοδρόμησης προς Λουτράκι είναι το χειρότερο από τα τρία μοντέλα που προτάθηκαν, για αυτό και ο μελετητής προτείνει κάποιες διορθωτικές ενέργειες ώστε να εξομαλύνει αυτήν την επιλογή.

Μία από αυτές που αναφέρονται στο έγγραφο «(1ο) ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ» σελ. 17/28, αλλά δεν αναφέρεται στην πρόσκληση γνωμοδότησης του συμβουλίου, είναι η δημιουργία τρίτης λωρίδας κυκλοφορίας, στη διασταύρωση του σηματοδότη Ελ. Βενιζέλου & Μελ. Μερκούρης.

Βάση των διορθωτικών προτάσεων, θα μειωθεί ο χρόνος πρασίνου στην Ελ. Βενιζέλου (“απαιτείται αύξηση του χρόνου πρασίνου στην πρόσβαση Μελ. Μερκούρης εις βάρος του χρόνου πρασίνου της Ελ. Βενιζέλου “). Ο αυξημένος όγκος που θα έχει διοχετευτεί στην Ελ. Βενιζέλου τι θα απογίνει? Ήδη τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει πρόβλημα σε αυτή τη διασταύρωση κατά την είσοδο και έξοδο.

Πάμε να εφαρμόσουμε ένα μοντέλο στο οποίο ο ίδιος ο μελετητής, από τα τρία μοντέλα που προτείνει, καλούμαστε να ψηφίσουμε το τρίτο και χειρότερο σενάριο, χωρίς να εφαρμόσουμε πλήρως τις προτάσεις του, δημιουργώντας τέταρτο μοντέλο ακόμα χειρότερο!

  • Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2018, θεωρείται αντιπροσωπευτικό δείγμα? Έχει υπολογιστεί στη μελέτη ότι στην οδό Μελίνας Μερκούρης (Αιγαίου) θα είναι ο τερματικός σταθμός του προαστιακού!?
  • Δε γίνεται πουθενά λόγος για εφαρμογή του πολεοδομικού σχεδίου και διάνοιξη των κάθετων οδών.

Βάση όλων των παραπάνω κρίσιμων προβληματισμών και η μη δυνατότητα διαβούλευσης αφού το θέμα είναι «δια περιφοράς» και όχι «δια ζώσης», παρά την κρισιμότητα του θέματος (!),  η ψήφος ως προς το πρώτο θέμα είναι αρνητική – κατά.

Υπέρ είναι η ψήφος ως προς το δεύτερο θέμα της συνεδρίασης, χορήγηση άδεια παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής αορίστου διάρκειας σε Κ.Υ.Ε. που λειτουργεί ο κ. Νικολάου Βασίλειος, επί της οδού Ποσειδώνος 69, στο Λουτράκι

Οι σύμβουλοι της κοινότητας Λουτρακίου – Περαχώρας του συνδυασμού Δύναμη Δημιουργίας με θέληση και γνώση-Μαρία Πρωτοπαππά:

Κουμπούνης Ηλίας

Μέξιας Ανάργυρος

Μουτάφη Φανή”

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε Ad Blocker  εφαρμογή για τον αποκλεισμό διαφημίσεων. Υποστηρίξτε μας απενεργοποιώντας αυτό το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων.

Powered By
CHP Adblock Detector Plugin | Codehelppro