Επέκταση του χαρτοφυλακίου: Το BMW Group αποκτά τη μάρκα ALPINA.

Μόναχο.  Το BMW Group καλωσορίζει στο δυναμικό του τη μάρκα ALPINA. Η εταιρεία εξασφαλίζει τα δικαιώματα για την ALPINA – φέροντας ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία στη δική της γκάμα πολυτελών αυτοκινήτων. Η BMW AG και η ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG συνήψαν συμφωνία για το σκοπό αυτό, που θα εξασφαλίσει το μακροπρόθεσμο μέλλον της μάρκας ALPINA καθώς και της Burkard Bovensiepen GmbH und Co. KG.

Η ολοκλήρωση της συμφωνίας υπόκειται ακόμα σε διάφορες αναβλητικές αιρέσεις – κυρίως αναμένεται έγκριση από τις αντιμονοπωλιακές αρχές. Η μακροπρόθεσμη συμφωνία συνεργασίας που επεκτάθηκε για άλλα πέντε χρόνια στα τέλη του 2020, θα εκπνεύσει στις 31 Δεκεμβρίου, 2025. Και τα δύο μέρη συμφώνησαν να μην αποκαλύψουν τις όποιες οικονομικές λεπτομέρειες. Δεν πρόκειται να αποκτηθούν μετοχές της εταιρείας.

Πάνω από μισό αιώνα, η BMW και ο μικρός κατασκευαστής που εδρεύει στο Buchloe, έξω από το Μόναχο, έχουν σφυρηλατήσει μία στενή σχέση συνεργασίας η οποία βασίζεται στο υψηλότερο επίπεδο εμπιστοσύνης. Τώρα, ο μετασχηματισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας εισέρχεται σε ένα νέο κεφάλαιο.

«Η βιομηχανία αυτοκινήτου βρίσκεται στη μέση ενός εκτεταμένου μετασχηματισμού στο δρόμο προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Γι’ αυτό το λόγο, τα υφιστάμενα επιχειρηματικά μοντέλα πρέπει να επανεξετάζονται σε τακτική βάση. Για περισσότερο από πενήντα χρόνια, η εταιρεία από το Buchloe έχει αποδείξει ότι μπορεί να δημιουργεί αυτοκίνητα με τη σφραγίδα της κορυφαίας ποιότητας μέσα από τη σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια. Το BMW Group οδηγείται επίσης από το ίδιο πάθος για αυτοκίνητα που αιχμαλωτίζουν τη φαντασία. Γι’ αυτό, ξεκινάμε τώρα ένα νέο κεφάλαιο στη μακροχρόνια συνεργασία μας. Η απόκτηση των δικαιωμάτων επί του εμπορικού σήματος, θα μας επιτρέψει να διαμορφώσουμε τη μακροπρόθεσμη πορεία αυτής της μάρκας με την πλούσια παράδοση. Με χαρά υποδεχόμαστε τη μάρκα ALPINA στην οικογένεια της BMW», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών & Πωλήσεων.

Ο μετασχηματισμός προς την ηλεκτρική κινητικότητα και η αυστηροποίηση των κανονισμών σε όλο τον κόσμο – κυρίως όσων αφορούν τις εκπομπές ρύπων, την επικύρωση λογισμικού και τις απαιτήσεις για συστήματα υποβοήθησης και παρακολούθησης οδηγού – έχουν ως αποτέλεσμα πολύ υψηλότερους κινδύνους για μικρούς κατασκευαστές. Η διοίκηση της ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα με μία στρατηγική αναπροσαρμογή που θα διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα των δραστηριοτήτων της στο Buchloe.

Ο Andreas Bovensiepen, συνδιευθύνων σύμβουλος της ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG, εξηγεί: «Αναγνωρίσαμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία από νωρίς και τώρα χαράσσουμε τη σωστή κατεύθυνση για την ALPINA και για την οικογενειακή μας εταιρεία, την BOVENSIEPEN. Αυτό σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου. Τόσο η μάρκα ALPINA όσο και η εταιρεία μας είναι άκρως ελκυστικές. Λάβαμε μία συνειδητή απόφαση να μην πουλήσουμε την ALPINA σε έναν τυχαίο κατασκευαστή, επειδή η BMW και η ALPINA έχουν συνεργαστεί και εμπιστεύονται η μία την άλλη επί δεκαετίες. Ως εκ τούτου, στρατηγικά είναι η σωστή απόφαση, το BMW Group να διαχειρίζεται τη μάρκα ALPINA στο μέλλον».

Η συνεργασία θα συνεχιστεί – αλλά με διαφορετική μορφή: Η εταιρεία, η οποία ανήκει στην οικογένεια Bovensiepen θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της στην εξέλιξη, παραγωγή και πώληση οχημάτων BMW ALPINA στο πλαίσιο της υφιστάμενης συνεργασίας μέχρι τα τέλη του 2025. Αυτό σημαίνει ότι βασικά αυτοκίνητα BMW θα τροποποιούνται εκτενώς από την ομάδα της ALPINA – σε επίπεδο κινητήρα και μετάδοσης, αλλά και από απόψεως πλαισίου, αεροδυναμικής και εξοπλισμού εσωτερικού. Τα οχήματα της BMW ALPINA προ-συναρμολογούνται στις γραμμές παραγωγής της BMW πριν από την τελική συναρμολόγηση που πραγματοποιείται σε συνεργεία στο Buchloe, όπου επίσης κατασκευάζονται εξατομικευμένα εσωτερικά σύμφωνα με τις προδιαγραφές των πελατών.

Οι επιχειρηματικοί τομείς συντήρησης (service), εξαρτημάτων και αξεσουάρ για την υπάρχουσα και κληροδοτούμενη γκάμα της BMW ALPINA θα συνεχίσουν να λειτουργούν μακροπρόθεσμα στις εγκαταστάσεις του Buchloe. Δεν θα υπάρξουν αλλαγές στην υφιστάμενη συνεργασία μετά την πώληση. Στο πλαίσιο μιας στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, θα υπάρχει περαιτέρω διεύρυνση της υφιστάμενης επιχείρησης υπηρεσιών ανάπτυξης για την BMW εκτός του Buchloe. Η οινοποιία  που επίσης αποτελεί κομμάτι της οικογενειακής εταιρείας δεν θα επηρεαστεί.

«Η BMW και η ALPINA ταιριάζουν άριστα! Η μάρκα ALPINA έχει ωριμάσει δίπλα στην BMW τα τελευταία 50 χρόνια και έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να κάνει την καρδιά ενός γνώστη της αυτοκίνησης να χτυπά πιο γρήγορα σε όλο τον κόσμο. Βρίσκει τη σωστή ισορροπία μεταξύ εκλεπτυσμένου σπορτίφ στυλ, πολυτέλειας και αποκλειστικότητας. Είμαστε χαρούμενοι που αποκτάμε τα δικαιώματα επί των εμπορικών σημάτων της ALPINA και προσθέτουμε ένα νέο, συναρπαστικό DNA οχημάτων στη γκάμα της BMW», δήλωσε ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών & Μάρκας BMW.

Το 2021 ήταν η πιο επιτυχημένη χρονιά στην ιστορία της ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG. Έχοντας μία τόσο ισχυρή βάση, η οικογενειακή επιχείρηση θα επαναπροσδιορίσει στρατηγικά τη μελλοντική πορεία της για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των κανονισμών και την τεχνολογική αλλαγή που επέρχεται στη βιομηχανία. Αυτό θα διασφαλίσει μακροπρόθεσμα τις εγκαταστάσεις του Buchloe.

«Θα συνεχίσουμε το έργο ζωής του πατέρα μας και θα επενδύσουμε στο εξίσου γνωστό όνομα της BOVENSIEPEN. Με την τεχνογνωσία μας και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας, θα φέρουμε άλλες πειστικές προτάσεις κινητικότητας στην αγορά στο μέλλον», εξηγεί ο συνδιευθύνων σύμβουλος Florian Bovensiepen: «Χωρίς τους δημιουργικούς μας, πολύ ικανούς και πιστούς εργαζόμενους, το success story της ALPINA θα ήταν ανέφικτο. Βασιζόμαστε στη δύναμη της εταιρείας μας, της ομάδας μας και των οικογενειών μας για να κάνουμε το κατάλληλο βήμα, την κατάλληλη στιγμή. Παράλληλα, αναγνωρίζουμε, με το BMW Group, την κοινωνική μας ευθύνη προς το ανθρώπινο δυναμικό μας και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να αμβλύνουμε τις πιθανές επιπτώσεις που θα προκύψουν από αυτή την αναδιοργάνωση».

Η πώληση των δικαιωμάτων επί των εμπορικών σημάτων στην BMW και η επακόλουθη διακοπή του τρέχοντος προγράμματος οχημάτων της ALPINA στο τέλος του 2025 θα έχει επιπτώσεις στις υπάρχουσες θέσεις εργασίας στη μονάδα του Buchloe. Η BMW θα υποστηρίξει την ALPINA με τις απαραίτητες προσαρμογές στο ανθρώπινο δυναμικό του Buchloe τα προσεχή χρόνια. Μέχρι το τέλος του 2025, η BMW θα συνεργαστεί με την ALPINA ώστε να προσφέρει σε όσους εργαζόμενους που δεν θα μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται στις εγκαταστάσεις του Buchloe μία νέα θέση στο BMW Group, αλλά και να τους βοηθήσει να βρουν νέες θέσεις εργασίας σε προμηθευτές και εταίρους εξέλιξης.

Η ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG, ένας Γερμανός κατασκευαστής οχημάτων που εδρεύει στο Buchloe, ιδρύθηκε επίσημα την 1η Ιανουαρίου 1965. Η ALPINA ασχολήθηκε με τις βελτιώσεις και τις αγωνιστικές εκδόσεις της BMW από τη δεκαετία του 1960 και ξεκίνησε να κατασκευάζει επιβατικά αυτοκίνητα βασισμένα στα προϊόντα της BMW AG το 1978. Από το 1983, η εταιρεία με έδρα το Buchloe στην περιοχή Ostallgäu της Βαυαρίας είναι καταχωρημένη ως επίσημος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μεταφορών της Γερμανίας  (German Federal Motor Transport Authority) στο Flensburg και απασχολεί γύρω στους 300 εργαζόμενους. Περίπου 2.000 οχήματα κατασκευάστηκαν στο Buchloe το 2021. Εκτός από τη Γερμανία και την Ευρώπη, η Ιαπωνία, οι ΗΠΑ και η Μέση Ανατολή είναι επίσης σημαντικές αγορές για την ALPINA. Ο δεύτερος βασικός τομέας δραστηριότητας της οικογενειακής επιχείρησης είναι η οινοποιία ALPINA.

– Τέλος Δελτίου Τύπου –

 

Το BMW Group

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2021, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 194.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2021 ήταν 16,1 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 111,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2021, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 118.909 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw-group/

 

BMW Group Hellas

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 210 9118151

e-mail: konstantinos.diamantis@bmw.gr

ΠΗΓΗ: BMW.gr

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε Ad Blocker  εφαρμογή για τον αποκλεισμό διαφημίσεων. Υποστηρίξτε μας απενεργοποιώντας αυτό το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων.

Powered By
CHP Adblock Detector Plugin | Codehelppro