Ενέργεια μπαταριών: το BMW Group βελτιώνει τη βιωσιμότητα της παγκόσμιας περιοδείας των Coldplay.

Μόναχο. Η συνεργασία μεταξύ BMW και Coldplay ανεβαίνει επίπεδο. Μετά το επιτυχημένο single “Higher Power” που συνόδευε το διαφημιστικό σποτ των νέων BMW i4/iΧ και την παράσταση του Βρετανικού συγκροτήματος στον εικονικό κόσμο της BMW JOYTOPIA στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο, η BMW θα προσφέρει τώρα την πρώτη στον κόσμο φορητή, επαναφορτιζόμενη μπαταρία εκδηλώσεων για την προσεχή παγκόσμια περιοδεία ‘Music Of The Spheres’ της μπάντας. Για το καλοκαίρι του 2022, οι τέσσερις μουσικοί προγραμματίζουν συναυλίες σε Φρανκφούρτη και Βερολίνο.

Η μπαταρία θα προσφέρει την απαραίτητα ηλεκτρική ενέργεια κατά τη διάρκεια των live παραστάσεων με περισσότερες από 40 ανακυκλώσιμες μπαταρίες αυτοκινήτων. Έτσι η μουσική περιοδεία γίνεται πιο βιώσιμη και από τις πιο ‘πράσινες’ τουρνέ στην ιστορία της μουσικής. Η συνεργασία μεταξύ BMW και Coldplay θέτει νέα πρότυπα και μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για ολόκληρη τη μουσική βιομηχανία.

Η τεχνολογία αποθήκευσης για την παροχή ενέργειας κατά τη διάρκεια των συναυλιών θα παρέχεται από τις μερικώς ανακυκλωμένες μπαταρίες του BMW i3. Η μπαταρία εκδηλώσεων θα προσφέρει την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών ρύπων και θα αντικαταστήσει τις συνήθεις γεννήτριες diesel και βενζίνης, που με τη σειρά τους θα έχουν ως αποτέλεσμα σημαντική μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος όλων των live παραστάσεων της μπάντας. Η επαναφόρτισή της θα γίνεται από μία σειρά ανανεώσιμων πηγών όπως ηλιακές εγκαταστάσεις, κινητικό δάπεδο σταδίου, ηλεκτρικά ποδήλατα και γεννήτριες που λειτουργούν με φυτικό έλαιο επεξεργασμένο με υδρογόνο (Hydrotreated Vegetable Oil). Το κινητικό δάπεδο και τα ηλεκτρικά ποδήλατα θα αξιοποιούν την ενέργεια που παράγεται με την κίνηση του κοινού της συναυλίας (π.χ. όταν χορεύουν).

Αυτές οι μπαταρίες αυτοκινήτου είναι οι πρώτες σε όλο τον κόσμο που καθίστανται κατάλληλες για χρήση ‘δεύτερης ζωής’. Η τεχνολογία είναι ένα σημαντικό κομμάτι του οράματος βιωσιμότητας και κυκλικής οικονομίας του BMW Group.

«Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την BMW για τη δημιουργία της παγκοσμίως πρώτης φορητής, επαναφορτιζόμενης μπαταρίας, που θα μας επιτρέψει να υποστηρίζουμε τις συναυλίες μας σχεδόν αποκλειστικά με καθαρή, ανανεώσιμη ενέργεια», δήλωσε ο Chris Martin των Coldplay».

«Η κοινή επίγνωση της αναγκαιότητας της βιωσιμότητας έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια σε μία εντατική, δημιουργική συνεργασία μεταξύ BMW και Coldplay», επισημαίνει ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών και Μάρκας BMW. «Το τραγούδι της καμπάνιας, “Higher Power“, που σηματοδοτεί το λανσάρισμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μας BMW iX και BMW i4, καθώς και η παράσταση των Coldplay στον εικονικό κόσμο JOYTOPIA της BMW κατά τη διάρκεια της έκθεσης IAA Mobility, ήταν οι πρώτοι σημαντικοί καρποί της επιτυχημένης συνεργασίας μας. Με τη χρήση μπαταριών δεύτερης ζωής από τα οχήματα BMW i3 βοηθάμε τώρα την παγκόσμια περιοδεία των Coldplay να γίνει ακόμα πιο βιώσιμη».

Συνεργατικές επιτυχίες: “ Higher Power ” και JOYTOPIA .

Η μακροχρόνια συνεργασία μεταξύ BMW και Coldplay χρονολογείται από το 2014. Τότε, η μπάντα με τους Chris Martin, Jonny Buckland, Will Champion και Guy Berryman έπαιξε μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό 1.500 ατόμων, γράφοντας τον επίλογο του “Ghost Stories Tour” στο BMW Welt στο Μόναχο. Αυτές οι πρώτες επαφές και η αμοιβαία επίγνωση της βιωσιμότητας είχε ως αποτέλεσμα μία συνεργασία μεταξύ BMW και Coldplay.

Η καμπάνια για τα ηλεκτρικά οχήματα BMW iX και BMW i4 τον Ιούνιο του 2021 ήταν η πρώτη μεγάλη επιτυχία αυτής της συνεργασίας μεταξύ μάρκας και μπάντας. Η BMW και οι Coldplay δημιούργησαν την καμπάνια με μία μοναδική διαδικασία. Το τραγούδι της καμπάνιας “Higher Power“ έγινε τεράστια  επιτυχία και ο στίχος “This joy is electric” είναι το τέλειο μήνυμα της μάρκας για τα δύο νέα πολυτελή μοντέλα της BMW.

Βιώσιμη παγκόσμια περιοδεία ως πρότυπο για ολόκληρη τη συναυλιακή βιομηχανία.  

Στην IAA Mobility στο Μόναχο το Σεπτέμβριο του 2021, που είχε ως σύνθημα το “RE:IMAGINE TODAY” εκφράζοντας το πνεύμα βιωσιμότητας και το όραμα κυκλικής οικονομίας του BMW Group, είδαμε έναν ακόμα επιτυχημένο αποτέλεσμα της συνεργασίας τους. Στην Metaverse πλατφόρμα JOYTOPIA που δημιούργησε πρόσφατα η BMW παρουσιάστηκε μία εικονική παράσταση των Coldplay. Περισσότεροι από 150.000 θεατές από όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το show το οποίο έπαιζε online για 24 ώρες. Για τον ψηφιακό κόσμο, η JOYTOPIA ήταν ένα τεράστιο άλμα σε επίπεδο μάρκετινγκ και εταιρικής επικοινωνίας.

Η επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ BMW και Coldplay επεκτείνεται τώρα περαιτέρω, οδηγώντας σε μία νέα κλιμάκωση στο πλαίσιο της παγκόσμιας περιοδείας που προγραμματίζεται για του χρόνου. Ως εταίρος και προμηθευτής βιώσιμων μπαταριών αυτοκινήτων, η BMW θα υποστηρίξει τη Βρετανική μπάντα με στόχο όχι μόνο να γίνει πιο βιώσιμη. Πρόκειται για μία συνεργασία που ανατρέπει τα δεδομένα και μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για ολόκληρη τη μουσική βιομηχανία.

https://www.bmw.com/en/automotive-life/coldplay-sustainable-live-music-experience.html

https://www.youtube.com/watch?v=loYO_aNqYOI

– Τέλος Δελτίου Τύπου –

 

Το BMW Group 

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2020, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 169.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2020 ήταν 5,22 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 98,99 εκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2020, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 120.726 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw-group/

BMW Group Hellas

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 210 9118151

e-mail: konstantinos.diamantis@bmw.gr

ΠΗΓΗ: BMW.gr