ΔΩΡΕΑΝ Εφαρμογή πελατολογίου ΑΠΟΛΛΩΝ

Η εφαρμογή πελατολογίου ΑΠΟΛΛΩΝ καλύπτει όλες τις ανάγκες οργάνωσης και διαχείρισης των πελατών.
Παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ*, χωρίς χρονικό περιορισμό, με δωρεάν αναβαθμίσεις.

DOWNLOAD

Υποστηρίζονται:

  • Όλα τα στοιχεία ενός πελάτη (ονοματεπώνυμο/επωνυμία, διεύθυνση, περιοχή, πόλη, σταθερά & κινητά τηλέφωνα, e-mail, fax, γενέθλια).
  • Ταξινόμηση κατά οποιαδήποτε στήλη.
  • Ομαδοποίηση των στοιχείων λίστας για περισσότερο οργανωμένη προβολή των δεδομένων.
  • Γρήγορη και άμεση αναζήτηση κατά οποιοδήποτε στοιχείο.
  • Καταχώρηση και οργάνωση ειδών με διαχωρισμό του χαρακτηρισμού σε προϊόν και υπηρεσία.
  • Καταχώρηση εκκρεμοτήτων και οργάνωση αυτών σε κατηγορίες.
  • Συνημμένα αρχεία σχετικά με την εκάστοτε εγγραφή (εκκρεμότητα/πελάτη/είδος).
  • Σελίδα σημειώσεων σε κάθε εγγραφή, με δυνατότητες μορφοποίησης κειμένου (έντονα/πλάγια/υπογράμμιση).

Κατάλληλη για όσους επιθυμούν να οργανώσουν και να παρακολουθούν το πελατολόγιό τους (π.χ. γιατρούς, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, δικηγόρους, λογιστές, κομμωτές, τεχνικούς υπολογιστών κ.ά.).

  • Φιλικό, εύχρηστο και λειτουργικό περιβάλλον με καρτέλες, για εύκολη πρόσβαση σε πολλά στοιχεία ταυτόχρονα.
  • Η βάση δεδομένων είναι προστατευμένη με κρυπτογράφηση AES.
  • Παρέχεται δυνατότητα κλειδώματος της εφαρμογής με κωδικό, για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Εκκρεμότητες

  • Καταχώρηση ημερομηνίας/ώρας προθεσμίας και ολοκλήρωσης.
  • Καταχώρηση ειδών, σχετικών με την εκκρεμότητα, με δυνατότητα έκπτωσης στην τιμή.
  • Προβολή ημερολογίου εβδομάδας.
  • Φιλτράρισμα ολοκληρωμένων ενεργειών με ένα κλικ.
  • Διακριτική ειδοποίηση παλιών εκκρεμοτήτων.

Πελάτες

  • Καταχώρηση λεπτομερών στοιχείων πελάτη.
  • Προβολή ενεργειών/εκκρεμοτήτων σχετικών με τον πελάτη.
  • Φιλτράρισμα ανενεργών πελατών με ένα κλικ.
  • Δυνατότητα ορισμού μάσκας κωδικού, με υποστήριξη αυτόματης αρίθμησης.
  • Σύστημα αξιολόγησης

Είδη

  • Καταχώρηση βασικών στοιχείων είδους, όπως όνομα και τιμή.
  • Προβολή ενεργειών/εκκρεμοτήτων σχετικών με το είδος.
  • Φιλτράρισμα ανενεργών ειδών με ένα κλικ.
  • Δυνατότητα ορισμού μάσκας κωδικού, με υποστήριξη αυτόματης αρίθμησης.

Διαχείριση στηλών/πεδίων

Εύκολη προσθήκη προσαρμοσμένων πεδίων, καθώς και διαχείριση υπαρχόντων στηλών, για εύκολη προσαρμογή της εφαρμογής στις ανάγκες του χρήστη.
Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι πεδίων:

  • Απλό κείμενο μιας γραμμής
  • Κείμενο πολλαπλών γραμμών
  • Ημερομηνία
  • Ώρα
  • Συνδυασμός ημερομηνίας & ώρας
  • Ναι/Όχι
  • Απλή λίστα τιμών
  • Δυναμική λίστα τιμών
  • Λίστα τιμών πολλαπλής επιλογής
  • Ακέραιος αριθμός

Στατιστικά στοιχεία

Προβολή και εκτύπωση στατιστικών στοιχείων σε μορφή πίτας.
Δυνατότητα εμφάνισης στατιστικών με βάση:

  • Ενέργειες (εκκρεμότητες) ανά: κατηγορία, πελάτη, είδος
  • Πελάτες ανά: επάγγελμα, πόλη, αξιολόγηση
  • Είδη ανά κατηγορία
  • Πρόσθετα πεδία απλής ή δυναμικής λίστας

Εισαγωγή/εξαγωγή δεδομένων

Υποστηρίζεται εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων για πελάτες και είδη.

  • Εισαγωγή από αρχεία Excel, CSV.
  • Γρήγορη εξαγωγή σε αρχεία Excel, CSV, HTML και απλού κειμένου.
  • Εύκολο σύστημα αντιστοίχισης πεδίων προέλευσης και προορισμού, κατά την εισαγωγή.

Επιπλέον δυνατότητες:

  • Προβολή των λιστών δεδομένων ως μικρά εικονίδια, μεγάλα εικονίδια και λεπτομέρειες με στήλες.
  • Γενικές σημειώσεις εφαρμογής.
  • Μεταφορά του αρχείου δεδομένων σε άλλο φάκελο ή δίσκο (Dropbox, Google Drive, ακόμη και φλασάκι).
  • Προσαρμογή των ετικετών ενεργειών, πελατών και ειδών.

*Η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν για πάντα, με απεριόριστες αναβαθμίσεις και υποστήριξη, αλλά με τους εξής περιορισμούς:

  • Έως 30 πελάτες
  • Έως 10 είδη
  • Έως 3 πρόσθετα πεδία ανά ενότητα

Αν οι ανάγκες σας ξεπερνούν τις δυνατότητες της δωρεάν έκδοσης, μπορείτε να αγοράσετε μια άδεια χρήσης (εφ’άπαξ). Θα συνεχίσετε να λαμβάνετε δωρεάν αναβαθμίσεις για πάντα. Πληροφορίες επικοινωνίας υπάρχουν εντός της εφαρμογής.


Συμβατότητα: Windows Vista ή νεότερα.

Translate »