Ας είναι ο φετινός Δεκέμβριος γεμάτος MINI και Φως – Το Festive MINI Electric ξεκινά την φιλανθρωπική του περιοδεία.

Μόναχο. Κυριολεκτικά φωτίζοντας το δρόμο μετά την πρώτη δημόσια εμφάνιση του Festive MINI Electric στο The Lexicon Bracknell στο Berkshire, στις 25 Νοεμβρίου, το αυτοκίνητο ταξιδεύει σε διάφορες τοποθεσίες σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, με οδηγό τον εμπνευστή του project, Nicholas ‘Nico’ Martin.

Το διαφορετικό αυτό ‘έλκηθρο’ ξεκίνησε ως εγχείρημα για πρώτη φορά πριν από περισσότερα από τρία χρόνια, με τον Nico να τυλίγει το ΜΙΝΙ του με φωτάκια και να το εκθέτει στην πόλη του, Bracknell. Ωστόσο, τον Δεκέμβριο του 2020, χωρίς τις συνηθισμένες χριστουγεννιάτικες οθόνες που δημιουργούν το τόσο απαραίτητο εορταστικό κλίμα, ο Nico συνειδητοποίησε ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το Festive MINI για να προσφέρει χαρά και να φέρει θετική ενέργεια στους ανθρώπους φτάνοντας μέχρι το κατώφλι τους, αυξάνοντας παράλληλα την ευαισθητοποίησή τους και συγκεντρώνοντας πάνω από 5000 £ για το the MS Trust και το Duchenne UK, δύο φιλανθρωπικές οργανώσεις που βρίσκονται μέσα στην καρδιά του.

Ο Nico είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω με τη φιλανθρωπική περιοδεία του Festive MINI. Ήξερα ότι πέρυσι είχα την ευκαιρία να φτιάξω τη διάθεση των ανθρώπων και επίσης να συγκεντρώσω χρήματα για το MS Trust και το Duchenne UK. Και οι δύο φιλανθρωπικές οργανώσεις σημαίνουν πολλά για μένα – δυστυχώς η μητέρα μου διαγνώστηκε με σκλήρυνση κατά πλάκας πριν από έξι χρόνια και το 2019 μου ζήτησαν να κάνω έκπληξη με το Festive ΜΙΝΙ σ’ έναν απίστευτο νεαρό, τον Marcus Rooks, ο οποίος διαγνώστηκε με Μυϊκή Δυστροφία Duchenne. Όταν είδα το πρόσωπό του να φωτίζεται από τόση χαρά και ενθουσιασμό, συνειδητοποίησα ότι είχα δημιουργήσει κάτι πραγματικά ξεχωριστό. Από τότε που τον γνώρισα και έμαθα για την κατάστασή του, ήθελα να τον στηρίξω με όποιον τρόπο μπορούσα».

Φέτος, ο Nico παρουσίασε ένα φιλανθρωπικό σποτ της Alzheimer’s Society έχοντας συγχρόνως την υποστήριξη της MINI Ηνωμένου Βασιλείου, της Festive Lights και της ιταλικής εταιρείας έξυπνου φωτισμού Twinkly, για να δώσει περισσότερη ένταση στο εγχείρημά του και να το κάνει μεγαλύτερο και καλύτερο από ποτέ, με στόχο να συγκεντρώσει για τους τρεις ειδικούς αυτούς σκοπούς όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα.

Ο Nico πρόσθεσε: «Είμαι πραγματικά ευγνώμων για την απίστευτη υποστήριξη που είχα για αυτό το εγχείρημα από τις ομάδες που συμμετείχαν φέτος. Το MINI Electric είναι ακόμα πιο συναρπαστικό στην οδήγηση και αυτό σημαίνει ότι όλες οι μετακινήσεις μου σε αυτή την περιοδεία είναι φιλικές προς το περιβάλλον, με τα ελεγχόμενα μέσω εφαρμογής (app) φώτα της Twinkly και τους εκπληκτικά προσαρμοζόμενους σχηματισμούς τους να δίνουν πραγματικά στο αυτοκίνητο λίγη επιπλέον μαγεία. Ανυπομονώ να βγω στο δρόμο για να μεταφέρω το εορταστικό πνεύμα MINI και να συγκεντρώσω πολλά χρήματα για τις τρεις φιλανθρωπικές οργανώσεις!».

Ο David George, Διευθυντής της ΜΙΝΙ Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε: «Είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες που συμμετέχουμε στο εγχείρημα του Nico για τη συγκέντρωση χρημάτων με το Festive MINI Electric. Πρόκειται για μια υπέροχη ιδέα που θα φέρει κοντά τους ανθρώπους, θα τους κάνει να χαμογελάσουν και επίσης θα συγκεντρώσει χρήματα για μερικές καταπληκτικές φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες».

Για περισσότερες πληροφορίες για το Festive MINI Tour και για ενημερώσεις αναφορικά με το που κατευθύνεται επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.festivemini.com

Κάντε τη δωρεά σας εδώ:  https://festivegiving.org.uk/fundraising/festive-mini/

Ακολουθήστε το ταξίδι του Nico στο Instagram: @drivingwithnico

– Τέλος Δελτίου Τύπου –

 

Το BMW Group  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2020, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 169.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2020 ήταν 5,22 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 98,99 εκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2020, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 120.726 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw

 

BMW Group Hellas

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 210 9118151

e-mail: konstantinos.diamantis@bmw.gr

ΠΗΓΗ: BMW.gr